Vil dere bli assosiert med terrorister?

Hei kjære lesere.

Jeg har skrevet litt om mitt syn på multikulturalisme i Norge.

Som mange av dere sikket har fått med dere så støtter jeg ikke dette av den grunn, at jeg føler at det vil ødelegge det trygge samfunnet vi lever i. Jeg sier også nei til innvandring, om man ikke er interessert i å ta en del av og tilpasse seg samfunnet vi lever i.

Om man tar en liten kikk på hva man ser rundt seg i andre land er dette forbunnet med terror og ødeleggelser.

Vi ofrer altså menneskeliv mot at vi skal være barmhjertige og naive?

Jeg skal fortelle litt om USA. Vi flytter i august og blir over i 1 år. Det jeg opplever i USA kontra i Norge, er at kultur og religion ikke blir utøvet i samme form som det vi aksepterer i Norge.

Det betyr at du ikke synlig kan se hvilken kultur eller religion folk tilhører. Jeg kan med stor ærlighet si, at jeg ikke har sett ET menneske med hijab eller burka på mine mange turer til Los Angeles.

Hva dette kommer av vil jeg tro at det er en u-aksept og blande sine personlige interesser inn i samfunnet der borte.

På gatene er folk like hyggelige og jeg får et helt annet syn på denne blandingskulturen en jeg opplever her hjemme.

Ikke bare skaper multikulturalisme fremmedfrykt, men den gjør oss også til et folkeslag som vi ikke kan stå for. Er dere interessent i å bli forbunnet med folk som utøver terrorisme? Jeg vil vel anta at svare på dette er NEI? Om ikke må dere i så fall forklare meg hvorfor?

Nordmenn kan ikke lenger bære kors rundt halsen offentlig, men svømmeburka skal vi akseptere? Vi er definitivt redde for å bli kalt rasister og dette gjør oss feige. Dette korte spilles på hver gang vi åpner kjeften for å kjempe imot. 

Ja, hva mer kan jeg si. Trenger vi virkelig å være så naive som vi er?

Jeg ser på dette som en meget alvorlig utvikling og noe vi må kjempe i mot umiddelbart.

Hva er deres tanker?

Følg meg gjerne på:

FACEBOOK

INSTAGRAM

YOUTUBE

Snapchat: Prettysmooth

MARIA

Dagens Vlog under:



 


 


 

27 kommentarer

Tom

25.04.2017 kl.10:44

Helt enig, Maria. Vi bor i et samfunn som er i ferd med å bli rasert av politikerne. De gir totalt faen i folk som er født og oppvokst i landet. Ta for eksempel dette med boliger i Oslo: Mens en student med fire års utdannelse ikke er i nærheten av å kunne kjøpe seg en leilighet sentralt i Oslo, får islamister kastet leiligheter etter seg. Hvordan har de ellers råd til å bo sentralt i Oslo uten jobb? Til å bli kvalm av.

Gunnar Goes

25.04.2017 kl.10:56

https://www.youtube.com/watch?v=w5oLoW9jZJc

Det er ikke bare fryd og gammen i USA heller.

Judas Iscariot

25.04.2017 kl.11:43

Multikulturen er død, det er kun løgnere som fremmer den.

Det er flere og flere som forstår at det er helsefarlig å importere inn ukjente og ukjent kulturer inn i et oppegående og sivilisert samfunn som er basert på tillit.

Det er fullstendig kollaps når man får ikke folk med tro som er basert på å lyve og svindle. Mener at alle andre er laverestående enn dem. At det er en rett å slå kvinner uten grunn, heller ikke voldta barn eller kvinner.

Det er blitt rapporter at "stakkarslige båtflyktninger" kaster barn og kvinner over bord. Fordi unge menn føler seg mer viktigere. Når disse blir tatt hånd om viser det seg at mange av disse har bånd til ISIS. Når det blir rapportert til de som tar i mot dem. Bryr ikke disse som skal ta vare på sikkerheten i landet og Europa noe om. Slipper dem fri.

Det er også blitt rapportert om muslimske FN personell avviser ikke muslimer i flyktningleirer. Så disse får nesten ingen hjelp eller mat.

Når disse kommer til asylboliger i Europa, kan dem rasere hus eller tenne på hus fordi dem ikke får viljen sin. Men også når det er terrorangrep i Europa står dem å hyller det som skjer. Men også legger ut skryte bilder av seg selv med våpen og bilder av barn som dem vil voldta.

Men også nå er det nesten daglig syreangrep mot folk i London. Med økende trend.

At dette skjer så åpen og veldig få i rettssystemet reagerer. Tyder på enten er dette aksepteres eller er rettssystemet så handlingslammet og politisk korrekt at dem ikke klarer å gjøre jobben sin (udugelige).

Enda mer skremmende er at politikere, byråkrater, organisasjoner og media synes at dette må vi ha mer av. Der man heller snakker om "faren med de høyreekstreme".

Det er meg en gåte at det er ikke blitt utført attentater mot disse som er dirkete ansvarlige for de vold, voldtekter, ran, drap og terror som er blitt importert inn i Europa.

Forklaringen kan være at "politiet" angriper de som er villig til å gjøre det, ikke de som er ansvarlige for handlingene. Dette så godt illustrert i Rotherham. Der muslimske menn drev prostitusjons ring med hvite engelske jenter. Politiet nektet å gjøre noe med dette i mer enn 10 år, det eneste dem gjorde var å arrestere og straffe familiene til de jenter som var blitt grovt utnyttet.

Da har jeg to spørsmål til alle som leser dette.

1) Vil du akseptere at flere slike blir importert inn i Europa?

2) Når skal politikere, byråkrater, organisasjoner og media stilles til ansvar for å drive løgn propagander for å synes synd på slike 'mennesker'?

Anne

25.04.2017 kl.11:47

Merkelig sammenligning, som tyder på manglende kunnskap. For det første er de veldig opptatt av fri utøvelse av religion i USA, siden mange av immigrantene i USA reiste dit for å kunne utøve sin religion i større grad. Les litt historie. I tillegg er vel ikke USA et eksempel på et mer vellykket samfunn enn Norge, når man ser på kriminalitetsstatistikken...

Thomas

25.04.2017 kl.11:55

Det kryr av muslimer med hijab og burka i USA. Det er bare det at Beverly Hills og områdene du henger i ikke på noen måte er representativt for hvordan det er i USA.

25.04.2017 kl.13:13

Maria: USA er "litt mer" enn de rike delene av L.A.

Kom deg ut på landsbygda i bibelbelte og du vil se en sosialkontroll i et gjennomkristent lokalsamfunn som får de verste på Sørlandet til å virke liberale...

Regner med at du siktet til Sylvi Listhaug sitt kors? Ingen har sagt at det er forbudt å gå med kors. Journalisten påpekte, helt korrekt, at Sylvi gikk mye mer med kors etter at hun ble innvandringsminister, men gjorde en litt slurvete tellejobb (uansett er jo faktum at Sylvi plutselig har blitt mer utadvemt kristen. Det er lov og det er også lov å påpeke det). Uansett er det ingen som forbyr noen å gå med kors eller andre religiøse symbol i Norge.

Judas Isacriot

25.04.2017 kl.13:22

Anne - Tja. Nå er PK eliten ute med å angripe kristne.

"No Christian persecution in the US? Try telling that to these Christians."

https://www.lifesitenews.com/blogs/if-you-think-christians-arent-being-persecuted-in-the-u.s.-its-because-your

Legg ned bloggen din

25.04.2017 kl.13:26

Kanskjr der du henger ik folk viser seg med burka..du henger kanskje på et område for rike noe du absolutt ik er... hvordan folk går er ik ditt problem. Fokuser pp deg selv, 40 år og oppfører deg som en 18åring.. usa er over 100mill, og har vært mange steder i usa der man ser folk i burka..haha tror du vet alt om usa. Bare legg ned tåpelige bloggen din.

Ja du, ja

25.04.2017 kl.13:50

@Legg ned bloggen din: Hva med å lese korrektur på tøyset du skriver slik at vi andre kan forstå hva du mener? Får litt lite gjennomslagskraft når du fremstår som en underutdannet småborger.

Lulla

25.04.2017 kl.13:58

"Nordmenn kan ikke lenger bære kors rundt halsen offentlig"

Hvor er den loven nedskrevet?

Stian

25.04.2017 kl.14:00

Den overskriften kombinert med et insta-hoe bildet må vel være selve essensen til en rosablogger?

Tor

25.04.2017 kl.14:01

Godt skrevet Maria.

Og til deg som kommenterte kors, så må du følge med i timen. Det ble nektet smykkekors på NRK!

Muhammed

25.04.2017 kl.14:08

Hei har savna deg Maria!

Snart skal vi muslimer overta HELE jorden...med Allahs hjelp!

Det begynner med at vi blir i flertall i Vesten og Russland og dermed får kontroll over nesten alle atomvåpnene i verden. Dermed er dere fortapt...allah o akbar!!!

Synne

25.04.2017 kl.15:27

Naiviteten dominerer liberalismen som fører til at landet vårt, og den vestlige verden flommer over av lykkejegere på jakt etter et liv med penger mellom hendene. Mange av de er også dessverre islamister med intensjon om å utøve terror. Myndighetene syr puter oppunder armene deres og de lever et liv uten noen form for økonomiske bekymringer og forpliktelser. Vi betaler deres livsopphold, slik er altså realiteten, og de blir knapt stilt krav til. Jeg legger merke til hvordan unge asylsøkere blir degget for økonomisk, og hvordan jevngamle norske ungdommer reagerer på luksuslivet de blir gitt av kommunene. Bare dette faktumet er roten til uro på kort og lengre sikt, men vi må jo for Guds skyld ikke si noe, for det er nemlig IKKE PK, politisk korrekt. Vår egen religion blir lagt lokk på, og vi blir religionsnøytralisert. Alt for å tilpasse oss innvandrere, og ikke motsatt. Den såkalte integreringen foregår i stor grad av at det er VI som tilpasser oss.

Jeg ser skjevheten i etnisitet i små lokalsamfunn øke. Jeg bor ikke i Groruddalen, og takk for det, og aldri ville jeg ha våget å bo i slike ghettoer heller, da jeg på ingen måte ville ha følt meg trygg som kvinne.

Prosjektet asyl- og innvandring er et farlig prøveprosjekt som i praksis ikke er reverserbart. Hvor mange bomber på detoneres før bremsene settes på, undrer jeg? I lys av hva som skjer ute i Europa så er det bare et tidsspørsmål før noe alvorlig skjer også her hjemme. Man skal være utrolig naiv for ikke å forstå det.

Olja

25.04.2017 kl.16:29

Heia, I denne store vide verden bor det 1,2 milliarder fredelige muslimer, 0,2% av dem er ekstreme islamister. Opplever stadig vekk at "folk flest" blander i hop muslim med islamist.

Enig med Anne over her, graden av frykt øker proposjonalt med mangelen på kunnskap. Ha en fin dag.. og husk, LA er ikke representativt for Amerika ;)

AliReza

25.04.2017 kl.23:12

vi muslimer tar over Lier nå, eneste vi snakker om på moské. Alle må forplante seg gifte seg og familie gjenforening. Snakk om og bygge en moské på Sjåstad.

På-An

26.04.2017 kl.01:26

På an igjen med bilder med voldsom bruk av filter..

Hanne

26.04.2017 kl.03:04

Norge er iferd med og bli øddelgt med denne innvandringen og vere blir det vel.. Men dessverre så har vi så mange " Nøtteskall " som ikke ser problemer og tar inn flere og flere inn til Norge og så er det å sy puter under armene på disser stakkars ) Gå inn på facebook : Norge vårt fedreland - der står fasiten og fakta om det hele )

Fish burger

26.04.2017 kl.04:25

Søk asyl i amerika da

Odd Magne

26.04.2017 kl.07:37

Kors er ikke lov i skolen, men islamske plagg er greit...ikke bra...

Henrik

26.04.2017 kl.12:30

Jeg er enig i mye av det du Skriver Maria, men du må ha bodd i USA i minimum ett år og ha venner fra mange forskjellige bakgrunner og samfunnslag før du egentlig forstår hvor stor rasesegresjonen er i USA. Mitt inntrykk etter å ha bodd i USA ett år og fått venner med alle slags bakgrunner hudfarger og fra forskjellige samfunnslag er at de svarte i stor grad behandlet som annenrangs borgere. Det samme gjelder forøvrig muslimer. All historie viser oss at slike samfunnsnormer leder til opprør økt kriminalitet og ujevne samfunn med noen få på toppen av kransekaken. At fordommene er sterke mot minoriteter blir en selvoppfyllende profeti som som regel leder til en ekstrem politiker som kan vise til krim statistikk der en gruppe er overrepresentert. Enhver kraft leder til en motkraft og det er nok kanskje derfor høyrepopulismen aldri har vokst så mye siden før andre verdenskrig. Grunnen til at patriotismen i USA står så sterkt er fordi det er et ønske fra myndighetene at et land med over 500 millioner innbyggere trenger noen felles verdier man kan samles rundt. De største kjempene er mest sårbare på innsiden, i romantikken kaller man dette nasjonsbygging men det handler like mye om kontroll. Ta deg en tur til sørstatene der majoritetene av Amerikanere bor, New York, La og San Francisco er ikke representative for USA som nasjon.

Zero the hero

26.04.2017 kl.13:57

Eg vil påstå at eg har nok livserfaring til å innse at det er ikke bare bare å innføre "multikulturisme". Motsettingene er for store. Vår innvandrings politikk er den rene galskap og vil ikke føre til annet en elendighet i mange generasjoner. Hadde eg posta et bilde av meg selv og skrevet det du skrev hadde eg blitt stempla som rasist.

Av en eller anna grunn så får bloggere med trut munn og pent ansikt si omtrent hva de vil...ikke misforstå, eg er mye godt enig med deg i det du skriver.

26.04.2017 kl.18:40

Helt enig med deg! Fatter ikke at vi aksepterer hijab og burka, men politikerne er alt for feige! Det setter begrensninger og avstand mellom mennesker og hindrer integrering. Selv grøsser jeg når jeg ser disse plaggene, på samme måte jeg grøsser av å se bilder av ku klux klan. Tror ikke jeg er alene om det.. Islamsk Råd ansetter hun forkjemperen for burka og Martha Louise ansetter hoffdame i hijab. Begge viser med dette en holdning mange misliker - ikke minst fordi det er så tydelig hvilken vei dette går.. Stakkars vakre Norge om noen år!

Henry

29.04.2017 kl.13:58

Etter andre verdenskrig lå store deler av Europa og Asia i Ruiner, Syria i dag ser ut som nybygg i forhold til hvordan Berlin, Dresden, Køln, Hamburg, Rotterdam, Warszawa, Hiroshima, Nagasaki, Kiev, Stalingrad, St Petersburg, Tokyo og tusener av andre europeiske og asiatiske byer.

Europeere, kinesere og japanere klarte å bygge opp sine byer og land igjen. Vesteuropeiske land fikk riktignok en Marshallhjelp, men betydningen av den er kontroversiell på lengre sikt.

Hva er det arabere har som ikke Europeere og asiater har, mangler de vilje, evne eller lar de sine kvinner og barn ta kampen opp mens mange unge stridsdyktige menn stikker av til Europa, ikke for å reise tilbake men for permanent opphold?

Man kan sikkert finne grunnlag for å hevde at all skyld hviler på vesten, men da fraskriver man arabere evne, vilje og kompetanse til å forsvare seg mot en europeisk/amerikansk overmakt og må da betraktes som stakkars ofre. Europeere tok selv kampen opp mot nazistene uten at de fleste stakk av til andre land og etter totalraseringen av Europa klarte man å bygge det opp igjen.

De mannlige flyktningene som kommer til Europa bør forberedes til at de skal reise tilbake til sine hjemland når krigen endelig blir slutt for gjenoppbygging og etablere gode samfunn med europeisk økonomisk støtte i stedet for la dem tro at immigrasjon til Europa er en varig løsning. På den måten tar man araberne på alvor og behandler dem som likeverdige handlende menn i stedet for hjelpeløse stakkarer.

16.05.2017 kl.22:18

Det eneste stedet jeg vet om der det ikke er tillatt å bære kors, er hvis du er nyhetsoppleser i NRK. Der skal det være religionsnøytralt. Det skulle bare mangle, forresten. Så forbudet gjelder en håndfull mennesker, og bare når de er på skjermen. Du snakker om å blåse opp en fjær til å bli fem millioner dumme høns.

Fred

17.05.2017 kl.00:31

Heldigvis er ikke Norge så religiøst indoktrinert som USA. Vi trykker ikke "Vi tror på Gud" på pengesedlene våre og vi lærer ikke ungene våre at Jorda er 5000 år gammel og at evolusjon er feil. Takk og lov for at Norge er et forholdsvis sekulært land.

Unni

17.05.2017 kl.00:47

Jeg har ikke tenkt å si veldig mye, men når det gjelder religionsutøvelse i USA, er det et av de landene i verden du virkelig har muligheter til det. Det kan være lurt å kunne historie når man uttaler seg i samfunnsspørsmål. USA er et land som er bygd opp av immigranter fra hele verden.

Jeg kan helle ikke annet enn å humre litt når jeg leser innleggene dine. Du er jo veldig glad i det norske. Da anbefaler jeg deg å ta et skrivekurs i norsk rettskrivning. Skrivefeilene dine er ikke dysleksifeil. Slike feil, arter seg på en annen måte. Som blogger tilstreber man vel et korrekt språk? Som der forbildet man er?

Skriv en ny kommentar

hits