Hijab skal brukes for ikke å vekke seksuelt stimuli hos menn

Hei kjære lesere.

Bilderesultat for hijab på barn

Et slag for å bevare Norsk kulturalisme. 

Mannen krever at  kvinner skal bære hijab å være u-sminket, for dette kan stimulere mannens Sexlyst. I koranen står det?Troende kvinner skal dempe sine øyekast, holde sitt kjønnsliv i tømme, la dem trekke sløret over sine bryst og ikke vise sin pryd til andre enn sine menn?  Hijab skal brukes for ikke å vekke seksuelt stimuli hos menn er det sagt. Hvordan kan noen se noe som helst seksuelt over en liten jente som løper i shorts og t-shirt med sitt håreløst?  

Er det riktig å pålegge jenter helt ned i 7 års alderen å måtte bære hijab ? Skal hun ikke få løpe fritt rundt uten begrensninger og kunne utvikle seg fritt? Uten å måtte ta hensyn til plagg som kan være hemmende for henne? For ikke å snakke om svømmeburka, herregud. Kan hun ikke få bli med å flette håret til venninner eller sminke seg som prinsesser eller katter før karneval? Det er muligens heller ikke lov til å ha venner av motsatt kjønn vil jeg anta?

Små barn har intet valg så lenge det er religions og kulturbestemt etter lov, de kan ikke nekte eller si nei, burde vi i Norge aksepterer dette? Hodeplagget er stigmatiserende og setter en dyp kløft mellom sammenligning og normalisering, hijab betegner en u-aksept av tilpasning i et nytt samfunn. For meg er det helt sykt at skolen ikke har nektet bruk av hijab for lenge siden? Er likestillingen her ? Jeg mener hijab er hinder for reel likestilling. Hva voksne kvinner velger å gjøre i denne sammenhengen er irrelevant men barn skal ikke sees på som sexobjekter og måtte tildekkes for ukontrollerbar mannlig lyst. Nei fy faen. Vil det si at medelever og mannlige lærere får seksuallyst av å se småjenter uten hijab i skolen? Bare tanken gjør meg kvalm. Hijab er ikke skadelig, men upraktisk og akkurat denne forskjellen er viktig når vi skal definere statens ansvar i et liberalsk samfunn. Integrering krever at vi diskuterer muslimers religiøse og kulturelle valg. Norske barn får ikke ha lue eller caps på seg i timene på skolen. Er det noen som skriker høyt om at det er uakseptabelt av skolene å forby caps eller lue?

Personlig blir jeg livredd når jeg ser svære sorte telt kommer traskende nedover gatene. 

Dette kulturelle opplegget går også utover Norsk tradisjon.

Flere skoler og barnehager har måtte gjøre drastiske endringer i feks Lucia feiringen. Bakgrunnen er at muslimer ønsker grisen fjernet. Pepperkaker skal ikke formes som griser..... Hva med marsipan grisen som gevinst når vi finner mandelen i grøten? Skal gevinsten heller være en marsipan-kylling ? Hva med posene fra Nidar med marsipan? Marsipan formet som gris skal den også byttes ut?

Nei, fader eller, nå må vi stoppe dette før det brer seg som et sykdomsbilde med en påtrengende endring av Norsk kulturalisme.

Hva tenker dere om dette?

 

Takk for at du leser.

Følg meg gjerne på:

Instagram

Facebook

Snapchat: Prettysmooth

Maria.

45 kommentarer

29.10.2016 kl.19:51

Bare minner deg på det du skrev for to innlegg siden:"Kvinner er farlige".

Det begynner når de er små med å tvinne faren rundt pekefingeren og deretter på skolen med mannlige lærere....

Maria Erken Høili

29.10.2016 kl.20:02

Anonym: kvinner skal vel ikke dekkes til for å unngå at mannen skal bli fristet? Når man dekker til barn ned i 7 års alderen for å passe på at ikke menn skal bli fristet, er det rett?

Kalinga

29.10.2016 kl.20:13

Jeg synes det er litt merkelig at du velger bilde av kvinner i niqab når du ønsker å belyse hijab. Det er jo to ganske forskjellige plagg. For meg er det uproblematisk at noen velger hijab, men mener samtidig at det ikke bør være tillat i grunnskolen. Sana i SKAM er et supert forbilde og viser at man ikke behøver å være undertrykt og svak selvom man bruker hijab.

Frode F.

29.10.2016 kl.20:25

God aften!

Ikke for kverulere....eller jo; det er vel ikke helt vanlig med gris i Lucia-feiringen?

Mvh. Frode F. (glad i marsipan-griser)

ruskerufsen

29.10.2016 kl.20:34

At kvinner skal vekke seksuell stimuli hos menn er jo selve greia deres. Å frata dem dette er å sette dem i bur.

Vi menn må tåle å se kvinner i "fri flyt" med utringninger og det som verre er. Klarer vi ikke å se denslags uten å flippe ut, ja da har vi strøket til eksamen som mann og må gå barnehagen om igjen.

Vest

29.10.2016 kl.21:26

Hijab er ett kvinnediskriminerende plagg som er pådyttet

kvinnen av den muslimske mannen/miljøet.

De muslimske mannen vil ha kvinnen i bur.

odd, oslo

29.10.2016 kl.21:49

- Mannen er den svake - derfor må kvinner ikke friste mannen for han kan da i sin svakhet gjøre voldtekt. Og i tilfelle voldtekt blir det da kvinnen sitt ansvar og hun må da straffes.

- Dette er den totale ansvarsfraskrivelsen av menn og definert av menn i disse religionene som gjør at mannen kan gjøre som han vil mot kvinnene.

- Denne "berikelsen" er vi i ferd med å importere til Norge.

Endre

29.10.2016 kl.22:05

Krig og fred og sånn.....

Magne

29.10.2016 kl.22:10

Med utgangspunkt i artikkelen, hva mener du om bruk av hijab når nedre del av kroppen er kledd i åletrange tights?

Pølsefjes

29.10.2016 kl.22:24

Altfor lang overskrift

Frank

29.10.2016 kl.23:10

Aisha ble gift med profeten Muhammad da hun var 7 år. Ekteskapet ble fullbyrdet tre år senere da hun var ni eller ti år gammel. Er muslimer en gjeng med pedofile?

Zeox

29.10.2016 kl.23:39

Du.... det er 5 parasoler på bildet... ingen dame med Hijab! Sorry

Carl

29.10.2016 kl.23:41

Kjøre muslimer, enkelte mannfolk får ereksjon av å se kvinner gå kledd sånn, de blir kjempe kåte. Hold kvinne inne, ellers så ender det med massevoldtekt.

29.10.2016 kl.23:49

Islam er en forferdelig ideologi på alle mulige måter. Hijab, burka og niqab er store negative symboler på denne ideologien. Og burkini er helt latterlig. Alt bør forbys i vestlige land. Flere land har forbud og muslimene kan bare flytte tilbake til sine middelalderland om de ikke kan tilpasse seg. Men trygdene og stønaden er for gode til at de vil flytte, og derfor mener de at de vestlige skal tilpasse seg dem. Og vi gjør det mer og mer for hver dag. Heldigvis så er det mange som ser at de vil tvinge islam frem over hele verden, og gir de litt motstand også.

stian

29.10.2016 kl.23:53

Kunne ikke vært mer enig med deg. Barn er ikke objekter og hvis noen føler seg seksuelt tiltrukket av små barn burde dem oppsøkt psykolog.

Jeg personlig har ikke noe i mot at voksne bruker hijab, men heldekkende klær hvor man så vidt kan se øyne burde ha vært forbudt.

Hanne

30.10.2016 kl.02:32

Hijab burde forbys i Norge..ingen grunn å beskytte denne kulturen som ikke har noe med Norge å gjøre..Gå inn på facebook : Norge vårt fedreland. Der kan dere lese fakta )

30.10.2016 kl.07:18

Da sønnen på 11 hadde klassefest kom ingen av de (7) muslimske jentene i klassen.

De fikk nemlig ikke delta på fest der d var gutter...

Grøsser.... 😡😡

Lol til deg

30.10.2016 kl.07:58

Jeg traff på en mann i 40 årene helt tilfeldig som gikk rundt med kamera sitt og tok bilder av små barn, jenter og kvinner. Han valgte selvfølgelig de som hadde minst klær på seg, det var ingen jenter eller kvinner med hijab han hadde tatt bilder av da jeg gikk gjennom kamera hans for å slette bildene! Hijaben beskytter kvinnen fra alt, når har du hørt om at en kvinne med hijab har blitt voldtatt? Aldri!!

Amelie

30.10.2016 kl.09:24

Der har du mista meg som en fast leser! Girl,bye

30.10.2016 kl.10:00

Lol til deg: så du påstår at voldtekt og kvinnetrakkasering ikke eksisterer i land der "alle" kvinner går m hijab/nikab??

Dummeste jeg har hørt!!

Problemet her er MANNEN- ikke hva kvinnen har på seg!!

Lol til deg

30.10.2016 kl.10:21

Hvis en kvinne dekker til seg blir ikke mannen fristet til å utføre vold mot henne! Helt riktig at mannen som er problemt som lar seg fristet av en kvinne som går halvnaken ute på byen, så hun er også en del av problemt. Nå snakker ikke jeg kun om voldtekt, hvorfor skal en pedofil få mulighet til å ta bilder av uskyldige jenter som kanskje ikke kler seg mindre enn de andre. Muslimske jenter/kvinner velger selv å gå med hijab så hvorfor skal de ikke få lov til det når andre kvinner får lov til å kle på seg som de ønsker.

Hilde Thors...

30.10.2016 kl.11:01

Maria... Du er så utrolig enkel... Å på det bildet ditt her ser du ikke frisk ut. Ta imot hjelp før du gjør mer du angrer på :)

Tom

30.10.2016 kl.11:39

Hijab, niqab og burka har alle det samme formålet, seksuell kontroll av kvinner.

Dette er ingen hemmelighet. Selv Hadia Tajik har sagt det samme.

Lol til deg

30.10.2016 kl.11:49

Hvem er Hadia Tajik egentlig for at du bruker henne som eksempel! Ingen vil vise fram diamanten sin for andre. Du er sikkert den typen som dele din kone med andre

brumle

30.10.2016 kl.11:49

"velger selv å gå med hijab"... Dine kommentarer henger ikke på greip.

Vet du egentlig noe om hva muslimske kvinner kan velge å gå i og ikke minst,- hvilken rettigheter de har i et ekteskap med en muslimsk mann?

Det står klart i Koranen at ektemannen har flere rettigheter enn kona og enkelt og greit kan straffe kvinnen fysisk hvis hun nekter ham samleie. På godt norsk kalles det for voldelige fysisk mishandling eller for voldtekt hvis han likevel tar seg til rette uten risiko for å bli straffet.

Jeg begriper ikke at du snakker om frivillige valg muslimske kvinner måtte ha under diskriminerings-religionen Islam.

brumle

30.10.2016 kl.11:56

Til Tom.

Allikevel velger Hadia Tajik å forbi et medlem og bare fortsetter å være en del av diskriminerings-ideologien/religionen Islam?

Kverulanten

30.10.2016 kl.12:02

Lol til deg: hvis du aldri viser diamanten til noen er det ingen som tror du har den. Har du en kvinne du er stolt av gjemmer du henne ikke vekk.

30.10.2016 kl.12:04

Jeg vil gjerne vite hvor du har fått det fra det du sier , Brumle? Det er ren løgn, ingen er mer verdt enn en kvinne i islam

Kjell28

30.10.2016 kl.12:08

Det er da ikke så rart. Du ser da hvordan kvinner er fritt vilt i land i midtøsten. At mannfolka der da velger å dekke sine kvinner før de går ut på gata er ikke det minste rart, ellers ville hver eneste jente som gikk utenfor døra si stå i stor fare for å bli gjengvoldtatt over alt. Så det bør de få slippe, de har jo tross alt blitt giftet bort til voksne, hårete ekle menn og blitt voldtatt fra barnealder av i mange tilfeller. Så såpass er jo raust........

Men at vi her i Norge skal "prøve å forstå" dette faenskapet ifølge venstresiden og feministene er ikke til å begripe.

Tom

30.10.2016 kl.12:11

@Brumle

Jeg er negativ til islam og støtter ikke AP's politikk, men Tajik må kunne sies å ha innfridd enhver tenkelig og realistisk forventning i forhold til en jente med røtter fra midtøsten (født her). Hun har deltatt i samfunnet og demokratiet vårt på lik linje med etnisk norske jenter, hun giftet seg med en etnisk nordmann (ja vet de er skilt) og har nådd lenger i Norge enn de aller fleste også etniske nordmenn har.

Hun er et glimrende forbilde for muslimske jenter i Norge. Hadde alle vært som Tajik, ville vi ikke snakket om integreringsproblemer, for da hadde vi ikke hatt noen

Stian

30.10.2016 kl.12:14

"Hvis en kvinne dekker til seg blir ikke mannen fristet til å utføre vold mot henne!"

Og hvem er det egentlig som blir "fristet" til å utføre vold?? Jo det er i all hovedsak primitive rasshøl fra tilbakestående ISLAMSKE land, som tror at å vise litt hud er en åpen invitasjon til voldtekt.

Alle vi andre greier utmerket å se en dame i skjørt eller korte ermer uten å oppføre oss som bikkjer.

Tom

30.10.2016 kl.12:30

Jepp. Alle menn i Norge forventes å til enhver tid kunne klare å styre seg om de ser en leddkledd kvinne, ja også om hun hadde gått helt naken, endrer ikke det noe som helst. Uønsket kontakt er uønsket kontakt.

Per

30.10.2016 kl.12:31

Ville tru at en heldekket kvinne appelerte mere til jaktinstikte en naken en :)

30.10.2016 kl.13:00

Jeg vet ikke hvem som er de mest utroe menneskene i verden! Norge ligger veldig høyt på den lista. Dere som dyr, deler deres koner med hverandre osv!

Tom

30.10.2016 kl.13:07

@uten navn fyr

Haha, hadde jeg foreslått for en kompis å dele kona si med meg hadde jeg fått en knyttneve i ansiktet.

Klart, noen er into sånt, men det får være deres business. Vi er ikke så vant med å ha sterke meninger om folks seksualliv her i Norge. Og vi har sett jenter i bikini i generasjoner. Det er trivielt.

30.10.2016 kl.13:15

Nettopp, Tom dere må ikke ta alle under samme kam!!

brumle

30.10.2016 kl.13:22

Til anonym som kl. 12:04 skrev " Det er ren løgn, ingen er mer verdt en en kvinne i Islam."

Å slenge ut en billig løgnpåstand vitner om stor uvitenhet om Islam. Hvis du gidder er det bare å lese seg opp på hva som står i Koranen,- eller er du selv en Muslim som benytter deg av legale løgner for å forsvare all diskriminerings-dritten du finner i "KORANEN",- alle muslimers eneste og uforandelige bok .

Alle muslims kvinne har reduserte rettigheter under Islam og kan ikke sidestilles med muslimske menns krav og rettigheter under Islam.

30.10.2016 kl.14:32

Haaaallo du vet jo ikke forskjellen på niqab og hijab engang....

Costas

30.10.2016 kl.15:53

Jeg tenker at her er det en blogger som prøver å virke politisk engasjert. Selv om jeg er prinsipielt enig med deg i mye, ble dette en bloggsuppe med alftfor mange skriveleifer som får meg til å lure på om du bare hare slomset eller faktisk ikke kan bedre.

Lykke til neste gang!

Costas

30.10.2016 kl.16:00

For øvrig;

Om han (for det kan umulig være en hun) derre allah hadde vært så allvitende, allmektig etc hadde han selvsagt løst problemet med å utdelt skylapper til menn, evt sørget for en passende straff til de som glodde for lenge (blindhet for en dag, en uke el.l.)

Real

30.10.2016 kl.17:55

Er helt enig Maria! Blir livredd hver gang jeg ser slike "kvinner" som elsker en religion som hater kvinner. Denne "guden" dems allah (som kan sammenliknes med en råtten illeluktende hundebæsj) kan umulig være i vater. Dem minner meg egentlig om Hufsa fra Mummitrollet, google "mummitrollet hufsa" om du tør!

Real

30.10.2016 kl.17:59

Politikerne som sitter med makta kunne rivd ned alle disse moskeene for lenge siden (men dem har ingen ryggrad desverre), for islam er IKKE en trygg religion. Norge trenger ikke islam og liknende hatideologier, Norge trenger våkne mennesker som ser verdien av sunn fornuft!

Røy

31.10.2016 kl.11:17

Hmmm!? Det e' jo sjølsagt ikkje den flotte rause og inkluderande islamistiske kulturen så seksualisera ungane. Det e' det den fæle amerikaniserte kulturen så gjør, fulle så han e' i pornografi og lettkledde damor. Heilt forferdelegt, vettu. Det e' jo sjølsagt han me må beskytta ungane mot, og ka' for ein betre måte å gjør det på enn den så islamistane nyttar seg av med å dekka te' jentungane sine i flotte hijbar, rause niqabar og inkluderande burka'ar? Einaste måten å verna ungane mot den forferdelege seksualiserte amerikaniseringå av samfunnet, det, vettu. Så støtt islamistane sin kamp mot seksualiseringå av samfunnet og kle jentungane dine i hijab, niqab og burka, du ôg, det e'kje berre lurt, det e' kjempelurt.

Arhu

31.10.2016 kl.11:18

Denne bloggen ( på lik linje med alle anti islam blogger) vitner om uvitenhet så grovt at bloggeren må tenke seg 10 ganger om før hun river seg inn i islam debatten. Noen mennesker synker fortere enn lynet.

Johnny

31.10.2016 kl.15:30

Under denne religionen blir vel jenter fra 7 år definert som kvinner å derfor også giftet bort fra den alder. Da er det ikke så rart de blir pakket inn i niqab å lignende..En syk og primitiv kultur !

Skriv en ny kommentar

hits