Vi vet jo at voldtekter og overgrep skjer mot barn daglig.

Hei kjære dere.

 

Asyldebatten har tatt en ny rettning. Den har vinklet seg fra at vi ikke vil ha kriminalitet og snyltere inn med falske id pass til at nå er det moralen og etikken vår, lære om rett og galt som står i høysete. 

Hver dag står 39.000 jenter barnebruder ifølge plan fadder. Dette skjer hver enste dag i verden og nå har den store stygge sannheten kommet for å innhente oss, som har levd så beskyttet her oppi Nord. Hvordan skal man håndtere slike situasjoner? Skal vi bare si fy og nei, om dere skal komme hit til Norge så kan dere ikke gjøre slikt? Eller skal vi ta et aktivt standpunkt og faktisk gjøre noe med problematikken på globalt plan? Mulig jeg lever i en drømmeverden og at dette ikke lar seg muliggjøre. Men da lurer jeg på hva er forskjell på her og der? Om man er i Tyrkia eller i Norge. Er den moralske vokter sterkere jo nærmere den kommer geografisk?

Vi vet jo at voldtekter og overgrep skjer mot barn daglig. At de blir solgt som sex slaver og barnebruder, de blir frarøvet all form for menneskeverd. Den grusomme sannhet om hvordan verden egentlig er, innhenter meg hver dag. Men nå skal vi altså bruke penger på disse overgriperne og straffe de her i Norge, istedenfor å bruke de pengene på forhindre at slike ting skjer i verden. Vi må klare å flytte fokuset og hjelpe folk der de er. 

Det som er enda mer skremmende er at Politiet, UDI eller Hero har fått pepper fordi de ikke slo alarm om mulig tvangsekteskap eller seksuell omgang med barn, som foregår her i Norge. Så disse institusjonene synes det er bedre at det blir begått overgrep en at folk får vite sannheten? 

http://www.nettavisen.no/politikk/-br-vurdere-a-straffe-mennene/3423187761.html 

http://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/11-arig-asylsker-kom-til-norge-med-ektefelle/3423187567.html

Barn og kvinner blir forgrepet seg på hver eneste dag og jeg har vært ute med mange innlegg i denne forbindelse. Alle celler i kroppen min skriker etter at vi skal hjelpe disse menneskene. Jeg har sette filmer om gruppevoldtekter mot kvinner, der opp mot 100 menn går organisert til angrep for å ødelegge et menneske. De kaller det ikke voldtekt så lenge det er i andre hull en vagina. Så da er spørsmålet, hvorfor tar vi inn opp til 70% mannlige asylsøkere som kommer alene til Norge og slår hjertering rundt disse? Øser ut av vår rikdom på enslige menn som ikke i nærheten av like utsatt som kvinner og barn. Og når man i tillegg vet at man kan hjelpe 10 der de er mot 1 i Norge, så har jeg falt ut for lenge siden.http://www.vg.no/nyheter/innenriks/asyl-debatten/slik-var-kjoennsfordelingen-blant-asylsoekere-til-norge-i-2015/a/23605568/ 

Er det dette dere kaller å gjøre det rette? 



Maria 

15 kommentarer

02.02.2016 kl.17:33

Ble kvalm av å høre dette,burde heller ta knn jentene enn alle dei ekle mannfolka

02.02.2016 kl.17:34

Ta inn *

02.02.2016 kl.19:47

Slike oppslag gjør at hjertet synker... Det er derfor vi trenger stemmer som deg Maria! Per Fugelli er så pro innvandring at han blir som et barn. Han bare måå si det motsatte av feks Sylvi listhaug, og i sin alltid politiske korrekthet presterer han å si at vi må forstå kulturen med barnebruder.. Er enig m FrP toppen her.. m.nettavisen.no/nyheter/innenriks/per-fugelli-sa-vi-ma-forsta-barneekteskap-da-kokte-det-over-for-frp-toppen/3423187818.html

02.02.2016 kl.20:19

Slik vil Demokratene stenge grensene.

http://www.demokratene.no/2015/slik-vil-demokratene-stenge-grensene/

Hilde

02.02.2016 kl.21:03

Kom ved en tilfeldighet på bloggen din. Ok, innrømmer jeg hadde noen fordommer... Men synes du skriver godt om viktige og enkelte (fortsatt) litt tabubelagte temaer her. Synes du har gode refleksjoner, og veldig ærlig. Er veldig ofte veldig enig med deg og heier på deg! Fortsett det gode arbeidet. Din stemme er viktig !

03.02.2016 kl.07:54

Til å gråte over!!

Når jeg leser at en "familie" vernes om når mor er 14 og gravid med sitt andre barn får jeg helt allergisk reaksjon! Det er ikke tillat å ha sex med barn (som mor jo er).

Hvorfor er d plutselig ok bare fordi de kommer fra et annet land?

Norsk asyl politikk er helt bak mål!

Ære være deg for at du tør å si d høyt Maria!!

Synne

03.02.2016 kl.18:53

Disse fakta er veldig opprørende og provoserende. Spørsmålet mitt er om hvor ille situasjonen skal bli her i Norge omkring disse tingene før der blir tatt alvorlige grep for å virkelig gjøre noe med overgriperene?!

Vi har etter hvert til og med fått vite at overgrep begått av asylsøkere blir dysset ned av myndighetene. Media anonyniserer gjeningsmennenes etnisitet, og dette er noe som fortsatt pågår.

Ta en titt innom et nettsted som heter https://www.frieord.no/ og les om saker både her i landet og ute i Europa. Vær forberedt på å bli sjokkert.

Enkelte av overgripere og drapsmenn sirkulerer i samfunnet vårt mellom fengselsoppholdene hvor de er dømt for grove voldtekter. Dette får ikke menigmann vite hvem er.

Lever vi fortsatt i et trygt og demokratisk samfunn, tenker jeg?

03.02.2016 kl.21:14

Vi må absolutt vise at barneekteskap ikke er greit, og at det faktisk er ulovlig i Norge. Vi må også ta høyde for at disse mennene ikke har brutt noen lov i hjemlandet, så man er nødt til å ha en dialog om hva som er greit og ikke greit i Norge før man begynner å kaste mennesker i fengsler, lover skal tross alt ikke være tilbakevendende. Har de brutt loven i Norge ved å utføre seksuelle handlinger er det selvfølgelig en annen sak, da har de brutt en lov. Alle bør få en sjanse til å følge norske lover før de kastes i fengsel.

Synne: Frieord er en side skapt av neo-nazister, og er ikke representativ for tall, og har flere ganger vist seg å være feilaktig. Støtter man denne siden støtter man også menneskene bak, og det er holdninger jeg tror de færreste vil assosieres med. :-)

Ha en fin kveld!

Synne

03.02.2016 kl.21:27

Bare for ordens skyld, så er jeg på ingen måte sympatisør for naziholdninger/grupper.

Mye av det som står der er fakta, det er det ingen tvil om. Da snakker jeg om hva som refereres fra nyhetsbildet i inn og utland hva dette temaet gjelder. Det er altså ikke oppdiktet, for å presisere poenget.

03.02.2016 kl.21:57

Var på ingen måte det jeg insinuerte, beklager om du oppfattet det slik.

Poenget er at det er subjektiv journalistikk, og ikke spesielt godt strukturert heller. De har flere ganger uttalt seg feilaktig, noe som selvfølgelig svekker et mediums kredibilitet. At neo-nazister driver dette er bare toppen på kransekaka. Du sier selv at mye av det som står der er fakta, men dessverre er det mye oppspinn, og da klarer man ikke å ta det seriøst. Frieords fokus ligger ikke på å fremme kriminalitet generelt, men utelukkende kriminalitet begått av muslimer/fargede mennesker. Det blir helt feil for meg. Skal man ha et realistisk nyhetsbilde må man ta med kriminalitet begått av alle, om det er kriminalitet som er hovedfokus.

Oppgitt og trist

03.02.2016 kl.22:02

Jeg blir så deprimert over tanken at snart er våren her og vi får inntil 100.000 personer hit som ønsket et bedre liv. Det er lov å ønske det, men hva med alle norske som også ønsker seg et bedre liv? De får jo ikke det om de er født og oppvokst her, hvorfor skal fremmede uten tilhørighet til landet, og som bringer med seg en forferdelig brutal kultur fra steinalderen, få alle goder som ikke norske får? Vi har stor fattigdom blant mange, det er ikke snakk om å få verken førerkort eller utdannelse for nordmenn. Der må det lånes, det er jo ikke rart det blir bitterhet? Alle de spesielle ordningene for "flyktningene", som bl.annet rett til norsk pensjon vi andre må jobbe 40 år for å få. Klarer vi bare 38 blir det avkortning i utbetalingene. Heldigvis er snart sv borte, de vil jo ikke sette et tak på antallet vi skal ta inn om det så er millioner. Her er en artikkel fra Dagbladet med 561 kommentarer. Har ikke lest alle, men ser ut som det er en kjempeovervekt av realister. Og da lurer jeg på hvor alle de "gode" er, som fremdeles ikke vil se realitetene og som skal bestemme over alle de som mener noe annet. Vi skjønner jo at det vil bli opptøyer og store problemer med kulturforskjellene og den økonomiske forskjellsbehandlingen, for ikke å snakke om at folk føler seg fullstendig overkjørt av myndighetene, media og de politisk korrekte. Når selv jeg som har en trygg økonomi og er ganske raus og normal i holdningene, er veldig bekymret for fremtiden. Jeg kan ikke se noen lysning eller løsning når vi ikke endrer spor. Og det er så trist, vi er glad i vår kultur og land, men skjønner at vi var ille ute å kjøre fra før, og etter folkevandringen i fjor er nok dessverre løpet kjørt. Og det er så usigelig trist alt sammen.. http://www.dagbladet.no/2016/02/03/kultur/meninger/leder1/dbmener/innstramminger/42992095/

03.02.2016 kl.22:07

http://www.dagbladet.no/2016/02/03/kultur/meninger/leder1/dbmener/innstramminger/42992095/

Ufullstendig link?

03.02.2016 kl.22:11

http://www.dagbladet.no/2016/02/03/kultur/meninger/leder1/dbmener/innstramminger/42992095/ Ser ikke ut som at hele linken kommer med?

03.02.2016 kl.22:54

Sider som

https://www.document.no/

http://www.frie-ytringer.com/

https://norgesavisen.no/

https://ektenyheter.no/

http://sian.no/

http://avpixlat.info/

http://www.friatider.se/

http://snaphanen.dk/

og mange flere, blir av folk som anonym 03.02.2016 kl.21:14 kalt høyre ekstreme. De forkaster alt som står på sider som de overnevnte sidene, ++.

Om ting er sant eller ikke bryr de seg ikke om, det viktigst er å stemple de som høyre ekstreme og rasistiske. Og at all informasjon på sånne sider er alltid feil og må forkastes for en hver pris.

Muslimer opererer på akkurat samme måte, alle islam-kritiske sider må unngås for en hver pris. Svartelister som dette (linken under) sirkuleres blant muslimer, med beskjed om at de ikke engang må klikke inn på sidene når de kommer over de, om det er i kommentarfelt eller andre steder. De skal holde seg langt unna de.

https://islamgreatreligion.wordpress.com/fake-anti-islamic-sites/

Om en artikkel er publisert på den eller den siden spiller ikke noe rolle, det som betyr noe er om det er fakta. Så lenge mainstream media lyver, vrir og vrenger på ting og regel rett manipulerer oss, altså fører oss bak lyset. Så må vi hente fakta/informasjon fra alternative kilder/medier.

Det pågår en masseflukt fra mainstream media, folk er utsultet på fakta. Alternative medier er fremtiden.

04.02.2016 kl.11:16

Alternative medier er ikke bra uansett om det gjelder høyreekstremisme eller islamistiske nyheter. Fellesnevneren er at begge kanaler forsøker å dra hverandre ned, og man får ikke et realistisk syn. Disse mediene fokuserer utelukkende på kriminalitet begått av muslimer/fargede, og det er helt feil, og vice versa på islamradikalske sider. Det er ikke slik at muslimer begår all kriminalitet som det blir fremstilt på sidene du nevner, og det er heller ikke slik at "vantro" mennesker som vesten blir beskrevet som i islamradikalske sider er onde. Debatten er altfor polarisert, man trenger ikke å være enten eller.

Jeg har alltid stemt høyre eller venstre, og er absolutt ikke på venstresiden av politikken. Likevel synes jeg at det er ugreit å behandle muslimer som mindreverdige, for det er de ikke.

Skriv en ny kommentar

hits