hits

Asylsøkere voldtar kvinner og barn, men ingen reagerer?

kommentarer 159 kommentarer

Hei kjære lesere.

 

Jeg har fått en del pes fordi jeg ikke er så positiv til innvandring som resten av Norge tydeligvis. Men nå kom jeg i går over flere artikler som gjør meg enda mer forbanna.

Vi snakker om intergrering og tilrettelegging. Fine ord, men hva er det som egentlig skjer rundt dette?

Jeg leste at man har antivoldkurs for asylsøkere. Her lærer man menn at det ikke er lov å slå og voldta kvinner og barn. Jeg mener allerede her er det jo noe klin ruskende galt. Hvem var det som lærte de at det var lov og frarøve mennesker all form for selvrespekt og menneskeverd?

Religion er svaret.

Nå må dere slutte og dysse og hyrse over det som skjer. Videre leser jeg at i Sverige er det 50 .000 voldtekter per år som blir meldt inn. 90 % er innvandrere. I Norge var 17-18 anmeldte voldtekter innvandrere. Hva med alle mørketall i tillegg? Innvandrer operere med gruppevoldtekter svært ofte. Spørsmålet er hva som foregår oppi hodene til disse syke menneskene? Sitter man på en fredags kveld og planlegger i grupper hvor mange Norske unge jenter de skal voldta sammen? Hvor mange liv de skal ødelegge? 



Egene utalelser fra asylsøkere er at de får sjokk når de ser en normal kledd norsk kvinne kysser en mann. I deres eget hjemland er dette bare forbundet med horer og prostitusjon. 

Disse menneskene skal integreres med å lære Norske lover og regler?

Men hva er det staten gjør?

UDI har planer om å legge ned kursene som er voldsforebyggende fordi de er for dyre. Så da er det bedre at de går rundt og tar seg tar seg tilrette med norske kvinner og barn?

Jeg skjønner ikke en dritt lenger. Skal barna våre vokse opp i en kultur der de må regne med å bli voldtatt flere ganger iløpet av livet fordi vi skal hjelpe hele verden og respektere andres syke religion?

Trosystemer er roten til krig, ulikheter skaper konflikt, lite fleksibilitet skaper konflikt.

Men nå får dere kalle meg rasist allikevel fordi jeg faen ikke finner meg i at barna mine skal bli voldtatt, at de aldri skal føle seg trygge på skolen, på butikken, i parken eller noen sted i det hele tatt.

 

I Tyskland er situasjonen i flyktning leirene helt ute av kontroll, her organiserer mennene voldtekter innad i leirene. Kvinner og barn tørr ikke gå på do og sover med ytterklærne på i ren redsel av å bli gruppevoldtatt rundt neste sving. i tillegg organiseres det prostitusjon. Ingen reagerer? 

#_ga=1.83321683.456855044.1444374381">http://www.rights.no/2015/09/voldtektsepidemi-prover-a-dysse-ned-at-asylsokere-voldtar/#_ga=1.83321683.456855044.1444374381

 Dette foregår hver dag og ingen sier en dritt fordi alle er redde for å bli stamplet som rasist. Jeg har ikke noe imot rase, jeg er imot fri utøvlese av relgion som går på menneskeverds bekostning.

Hva er deres tanker rundt dette?

 

 Maria  

 

 

 

 

 

159 kommentarer

Ove Kristian

23.12.2015 kl.06:03

Helt perverst. Det skal både kunne stilles krav og tvungen kurs om det vestlige samfunn.

Heidi

23.12.2015 kl.06:26

Religion er roten til mye vondt og har vanskelig for å forstå at i 2015 er det folk som tror på en gud. Og at de bruker/tolker det som det passer dem til å dekke sine syke behov. Dette ikke bare Islam men kristendom, katolisismen mm. Voldtekt uansett kjønn,alder er helt uakseptabelt og må bekjempes. Det er trist at mennesker er vokst opp med at det er helt greit å forgripe seg på kvinner og barn. Akkurat de vil jeg ikke skal komme hit men håper de kvinner,barn,homofile som har blitt utsatt for disse grusomheter kommer så vi kan hjelpe de.

Ida Marie

23.12.2015 kl.06:51

Jeg kan ikke si noe på at kulturen for mange av våre asylsøkere både normaliserer og godtar voldtekt, for det er et faktum. Likevel synes jeg du tar litt av ved å si at å ta imot invadrere vil føre til at jentene våre blir voldtatt, som om det ikke allerede er et problem at hvite norske menn voldtar... Norske menn voldtar og mishandler de også, man må bare drive med mye mer dyneløfting for å se det, og mange tilfeller av voldtekter begått av norske menn blir aldri anmeldt eller de blir henlagt av den grunn at det blir gjort på en annen måte: igjen, kultur. Jeg har mine tvil om at en minoritet som flytter hit skal forkludre samfunnet vårt med vonde holdninger og snu kulturen vår på hodet, spesielt med tanke på at de aller fleste som kommer hit kommer med gode hensikter og et ønske om en ny start i et land der man ikke blir undertrykt av regimet eller en urgammel og råtten kultur.

Sølvi Tønnessen

23.12.2015 kl.08:39

Følger deg , liker å lese dine blogger. Er 110% enig med det du skriver. Godt å se kvinner ta opp denne diskusjonen. ! Lykke til videre, jeg støtter deg hvertfall videre !

Jan Haugen

23.12.2015 kl.08:48

Ida Marie - kan ikke du dokumentere at "de aller fleste som kommer hit har gode hensikter" ?

Klarer du det - er du den første...

Det er opp mot 30 000 av disse menneskene her i landet som ikke er innvilget opphold - enten pga kriminalitet eller på grunn av manglende sikkerhetsbehov. De er her for å få penger - uten å måtte yte noe som helst. Usikker / tvilsom / falsk identitet gjelder for en stor del av disse...

SVERIGE har på få år hatt 377% økning i antall voldtekter - fra små barn til eldre damer - det samme skjer i Danmark og Tyskland. HVORFOR skal vi sette oss selv i samme situasjon ??

Maria Erken Høili

23.12.2015 kl.09:02

Sølvi Tønnessen: Takk:) Det var hyggelig å høre.

Maria Erken Høili

23.12.2015 kl.09:03

Ida Marie: Du kommer med antagelser når det gjelder Norske menn, jeg kommer med konkrete tall. Kvinner og barn skal vi ta vare på, menn derimot, uten tilpassings vilje, send de hjem.

Maria Erken Høili

23.12.2015 kl.09:04

Heidi: Enig.

Maria Erken Høili

23.12.2015 kl.09:05

Ove Kristian: Enig. Men nå skal de tydeligvis slutte med dette også, det koster 25.000 per kurs og det vil ikke UDI ta seg råd til.

Ingar Byman

23.12.2015 kl.09:07

Bra skrevet Ida. Bra dere kvinner setter foten ned og sier nokk er nokk! Har itegrasjonen av islamister problemer ved seg? Det holder med å se statestikker. Vi trenger ikke plukke alt fra hverandre. Hvor mange muslimer I norge har gode holdninger. Bare se på denne Nyutnevnte Osloborger Raja. Her trodde venstresiden at de hadde funne en godhjertet muslim som var med i en dugnad for å hjelpe folk. (Nordmenn elsker jo ordet "dugnad" og "hjelpe mennesker i nød". Et prakteksempel på norsk godhet.) Nå skulle venstresiden virkelig slå tilbake mot Hege Strohaugs store seier i nominasjonkampanjen til årets navn i VG. Her skulle det virkelig vises frem at muslimer er som oss alle andre. En homofil redaktør deler ut pris til en godhjertet mainstream muslim. Kunne det bli bedre?

Så viser det seg at det var et prakteksempel på en radikal islamist som igjen Hege Storhaug advarer folk imot. Det må være ufattelig flaut for Aftenposten og de som valgte han. Hvis det er så få salafister her i landet så er det jo et statistisk under at dem tilfeldig traff på en "mørkemann". Dette styrket bare teorien til Hege Storhaug enda noen hakk.. Stå på Ida. Det er dere kvinner som får ungjelde om Islam og Sharia for fotfeste her I demokratiet vårt.

Carl Henrik

23.12.2015 kl.09:07

Dette er absolutt et alvorlig sak som må belyses, og det er meget nødvendig at det forskers og dokumenteres, slik at vi unngår synsing og ukritisk bruk av dårlig kildemateriell.

Jeg setter et lite spørsmålstegn ved din bruk av kilder Maria, du henviser til en svensk side som er publisert av en gruppe utspring fra SD også linker du direkte til HRS sin artikkel. Jeg har inntrykk av at du ønsker å bli tatt seriøst av dine støttespillere, men det er kanskje enda viktigere å bli tatt seriøst av de som faktisk går i mot deg og er uenig med deg er det ikke?

De fleste her som støtter deg, sie nok eg enig i uansett hva du skriver, men vil du gi de som er uenig med deg fyr på bålet ved å ukritisk bruke dårlig dokumenterte artikler, produsert av invandrerfiendtlige svensker og en uavhengig "tenketank" som år etter år får kuttet sin statstøtte på grunn av blant annet dårlig redaksjonelt innhold? Du bruker altså pulikasjoner fra to fremmedfiendtlige innstanser som kilder?

Her det dessverre ingen av de du ønsker å ta en diskusjon med eller provosere som biter på, dette blir dessverre for lett.

Jeg vil understreke at jeg støtter deg, og er helt enig i det du mener, det er bare hvordan du presenterer det og hvilke ingredienser du bruker jeg ikke klarer å slå meg til ro med.

Du har alle forutsetninger for å nå ut med ditt budskap, men vær litt mer kritisk, vær bedre enn de som kriiserer deg, vær smartere!

Med det sagt, ønsker jeg deg en god jul og et riktig godt nytt år!

Grethe J Nilsen-Farset

23.12.2015 kl.09:11

Framtiden er å la asylbarna bli sånn at de kan vokse opp i norden og få en normal oppvekst og kultur.

Maria Erken Høili

23.12.2015 kl.09:14

Grethe J Nilsen: :)

Maria Erken Høili

23.12.2015 kl.09:18

Carl Henrik: Takk. Jeg tar den til meg. Hva mener du er riktig dokumentasjon når alle prøver å roe ned situasjonen? Vi vet hva som skjer og ingen nekter for det. Men likevel er det få som tør og si noe som helst. Hjelp meg gjerne om du sitter på bedre fakta? Maria

Simen

23.12.2015 kl.10:20

Resten av Norge er ikke så positive til innvandring som du kanskje tror. Men de som er det er veldig høylytte og konfronterende mot de som ikke er så positive. Veldig godt hjulpet av nesten alt som er av medier. Derfor skapes det et inntrykk av at de fleste er positive.

Sandra Omdahl

23.12.2015 kl.10:38

Jeg kommenterer svært skjeldent på blogger, men du har fått min interesse og jeg trykker inn på bloggen din hver gang det popper opp et innlegg på facebook eller andre steder. Jeg er hundre prosent enig med deg! At politikerene og andre 'kjente' følger strømmen for å rævsleike andre land og tror de blir bedre likt av det? Jeg heier på de som står opp for noe, selvom de står opp for det 'alene'. Det er en stor del av norges befolkning som er enig med deg, men få som tørr - for da blir de stemplet som rassister. Hvorfor? Jo, for vi har rett og da er rassismekortet det siste trekket da de ikke kan si noe annet, for det vil være løgn. Stå på, jeg heier på deg!! Viktig å få fram realiteten om hva som skjer i landet våres

Maria Erken Høili

23.12.2015 kl.10:40

Sandra Omdahl: Takk for det:)

Maria Erken Høili

23.12.2015 kl.10:42

Simen: Godt å høre. Politisk korrekt har jeg aldri brydd meg om korrekt derimot er noe helt annet.

Helene

23.12.2015 kl.10:52

Jeg er så enig ta gjerne turen innom www.frieord.no for å vite nyhetsoppdateringer som ikke vises i media.

23.12.2015 kl.10:55

Jeg tror rett begrep er 'kultur' og ikke 'religion'.

Grunnen til at jeg synes det er riktigere å kritisere 'kultur' heller enn 'religion' er at:

1. De fleste av de som overfallsvoldtar eller gjengvoldtar er relativt lite religiøst bevisste

2. Eritreiske innvandrere, som står for en stor del av voldtektene, er faktisk fra et land med 50% kristne og 48% muslimer.

Men det er sant det du sier, at folk fra veldig fjerne kulturer ikke en gang skjønner at de har gjort noe galt når de voldtar.

http://www.sudantribune.com/spip.php?article46386

Martine

23.12.2015 kl.10:56

Jeg tror og håper flesteparten av nordmenn er enige med deg, men dessverre er det få som tørr i si slikt høyt. Det beste vi kan gjøre er å snakke høyt om det, så her gjør du en viktig jobb! Jeg syntes det er uakseptabelt at vi skal akseptere økning av voldtekter pga innvandringen. Invandrere med slike holdninger til kvinner har ingenting her å gjøre, og jeg har liten tro på at kurs hjelper. Jeg har selv hatt ubehagelige episoder med utenlandske menn i Oslo (ikke voldtekt heldigvis), og jeg tror faktisk at flesteparten av mine venninner i Oslo har sine historier med ekle hendelser. Det går på å bli beglodd, aggressivitet, kalt hore, blitt fulgt etter osv, men dette er tydeligvis noe politikerne mener vi må akseptere i det "nye Norge".

Maria Erken Høili

23.12.2015 kl.10:57

Helene: :)

Maria Erken Høili

23.12.2015 kl.10:58

Anonym: Begge deler henger sammen. Men de fleste er redde for å si noe i fare for å bli stemplet som rassist. Vi skal få dette frem i lyse slik at vi kan forebygge for fremtiden.

Maria Erken Høili

23.12.2015 kl.11:00

Martine: Det skal stoppes.
Vi skal få lov til å leve utenom å være bekymret for å bli antastet, slått ned, voldtatt eller undertrykket i vår fredelige kultur.

hvaialledager

23.12.2015 kl.11:01

Hvis du bryr deg om 'korrekt' så bør du finne andre kilder til tallene dine, du bør være mer kildekritisk, du bør lese mer, tenke mer og skrive mindre.

Maria Erken Høili

23.12.2015 kl.11:17

hvaialledager: Lite definerbart. Behager ikke deg kanskje? Men kom med tilfredstille kilder som motbeviser det jeg skriver istedenfor å slenge med leppa.

Firsty Lasty

23.12.2015 kl.11:22

Ja, enig i det du sier at kultur og religion henger sammen og påvirker hverandre.

Når det er snakk om Islam, synes jeg denne tosidige innflytelsen mellom kultur og religion synes jeg mest å komme til uttrykk i at stater under islamsk påvirkning lett blir udemokratiske fordi akkurat denne religionen vektlegger ensretting og rett-troenhet. Og får kvinnens kår generelt så samvirker Islam og kulturer i land med Islam til at kvinner lettere blir undertrykt.

Voldtekt er likevel en veldig ekstrem handling. Jeg tror ikke Islam kan direkte kreditteres for akkurat dette overgrepet. Jeg tror Islam eller Kristendom eller andre 'vanlige' religioner vil ha forbud mot voldtekt. Akkurat voldtekt er noe sær-kulturelt i bestemte land og regioner av et land. Eritrea, Sør-Afrika, India (mot Dalit-kvinner) er notoriske.

Det er mulig at en person som er påvirket av kvinneundertrykkende tendenser i Islam og samtidig har en 'voldtektskultur' blir ekstra ille.

https://en.wikipedia.org/wiki/Rape_in_India

https://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_violence_in_South_Africa

Josefine

23.12.2015 kl.11:26

Ja, det er helt forfærdelig. Bare se her i bygda. Her bor vi bare tusen mennesker men nå har vi fått asylmottak med 500 asylsøkere, flesteparten menn og unge gutter, og de månedene de har vært her er alle kvinnene i bygda voldtatt MINST tre ganger hver. Noen enda flere ganger og de peneste jentene opp til flere ganger om dagen! Flere av ungene er også voldtatt, og man tør ikke lenger la ungene gå i svømmehallen fordi det står organiserte gjenger med innvandrere i garderoben og voldtar ungene etterhvert som de kommer ut fra svømmehallen. Alle blir voldtatt og det foregår hele tiden. DETTE MÅ TA SLUTT. Men ingen voldtar meg. Lurer litt på hvorfor ..

Hilde

23.12.2015 kl.11:37

Takk for denne artikkelen. Dessverre er ikke etablissementet interessert i å høre om voldtekter og det som verre er. Det ødelegger bildet de har av seg selv som gode mennesker. Tenker mye på disse kvinnene og barna som blir ødelagt i godhetens navn.

De kanskje verste er feministene med sitt haleheng. Når voldtekt kommer opp så snakker de heller om alle de etnisk norske menn som voldtar. Statestikken forteller om noe annet men det vil de ikke høre på.

Leste en artikkel hvor en kvinne i en hjelpeorganisasjon ble voldtatt av asylsøkere og hun fikk beskjed av sine medhjelpere om å ikke si noen om det inntrufne, det kunne ødelegge organisasjonen.

Firsty Lasty

23.12.2015 kl.11:39

Morsom spøk på slutten, Josefine, noe som får meg til å tro at hele innlegget ditt er parodisk.

Men man skal ikke tro at noe så ille, eller verre (!) ikke kan skje. Se på den grooming-skandalen i England der mer enn 100 barn ble utsatt for organisert seksuell overgrep.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3138984/Police-withheld-bombshell-report-revealing-gangs-Muslim-men-grooming-100-schoolgirls-young-10-case-inflamed-racial-tensions-ahead-General-Election.html

Angående problemet med asysøker-mottak, så er rett og slett logisk at dersom man har mange ganger flere menn enn kvinner i et område, og i tillegg at mennene ikke makter å danne forhold med damene på normal måte.. da blir de seksuelt frustrerte og kan lett ty til forskjellige grader av overgrep.

Maria Erken Høili

23.12.2015 kl.11:47

Firsty Lasty: Dette var en skremmende besvarelse som oppsummerer min snever tanke om at menn er mye mer lik dyrene en vi vil innse.

tvedt

23.12.2015 kl.11:58

Denne videoen beskriver situasjonen ganske nøyaktig.

https://www.youtube.com/watch?v=uws9BlnJmjI

Firsty Lasty

23.12.2015 kl.12:01

Noen har funnet et tankevekkende begrep på forskjellige negative sider ved mannskulturen: Testosteron-forgiftning.

Du vet hvordan folk som er rammet av depressjon, tvangstanker, psykoser etc kan oppleve bedring av å bli medisinert? Testosteron har mye av de samme sterke effektene på sinnstilstanden til et menneske. En som dopet på anabole steroider kan få 'roid-rages' og bli nær psykotisk..

Voldtekt er rett og slett når det strømmer så mye hormoner i blodet til mannspersonen at dennes kognitive apparat blir delvis slått ut. En god kultur er det som skiller mennesket fra dyrene.

vero

23.12.2015 kl.12:02

du er en rasist fordi du først skriver "religion er årsaken" og så rett på muslimhat.

les den vakre bibelen mange av dere innvandrerskeptikere er så glad i og som dere vil ha som fundament i norge. voldtekt av både fiender og egen kone er fullt akseptert. også av unge bruder.

Firsty Lasty

23.12.2015 kl.12:22

Vero, Jeg tror Maria er en sekulær person som ikke ønsker å bygge verdier på hverken Bibelen eller Koranen.

Hun virker på meg som en som i UTGANGSPUNKTET var lite fremmedfiendtlig, INNTIL hun har sett det som presenteres gjennom media.

Spørsmålet hun reiser i tillegg til om det ikke er religionen som er skyld i at noen kan få et forkvaklet bilde av akseptabel adferd, er også:

- hvorvidt det lokket som holdes for å beskytte innvandrere mot stigmatisering herunder å ikke ta opp problemer som følger med innvandringen (som feks voldtekt), også bidrar til å senke tilliten folket har til myndigheter i måten de håndterer innvandringen på.

23.12.2015 kl.12:24

Cudos

Stine Dahlgren

23.12.2015 kl.12:27

Menn som ikke klarer eller vil tilpasse seg menskerett og Norske regler kan reise hjem... Kvinner og barn vil og prøver. De har d tøft nok fra før og skal vikrlig ikke oppleve sånne ting når de kommer til Norge. Selv har jeg blitt voltat av 2utleninger! Betyr ikke at jeg trenger å like menn med utelank bakrunn får d!!! Men støtter at kvinner og barn får dem la være!!! Håper vikelig at 2016 ikke blir preget av slemme asylsøkere og voltekts menn og draps menn krig og dritt!!! God jul til deg som leste min mening 🎅

Erik Plesner

23.12.2015 kl.12:29

Heja på deg Maria, fordi du tør stå frem å sie det som mange tenker. Jeg har hele livet jobbet med utlendinger, og boet og jobbet i mange forskellige land. Nå bor og jobber jeg i Norge. Jeg er født i Danmark og er gift med en russisk dame fra Ukraina, Jeg snakker 7 sprog, herav de 4 flytende. Jeg rasist ? Aldrig, skulle jeg har trott. men nei. Jeg har kommet til den konklusjon at jeg er rasist. Jeg er lei af muslimer og alle de problemer de sprer, her i "vores" del av Europa.

Det må være lov å si ifra, å si "nok er nok". Takk for at du er med til det. Mvh Erik

Roy

23.12.2015 kl.12:45

Hei

Dersom det finnes en Gud med ALL MAKT PÅ HIMMEL OG JORD, så må det snart være på tide at han kommer seg på jobb og rydder opp.

Oktavist

23.12.2015 kl.13:34

Du, norske menn voldtar nok omtrent like mye som asylsøkere.

"Skal man tro politiets statistikk er en typisk voldtektsmistenkt norsk mann, ruspåvirket og han voldtok på fest. Tallene er hentet fra årsrapporten i Oslo politidistrikt for 2014 og fra Kripos' rapport Voldtektssituasjonen 2014 som omfatter hele landet."

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Etterforskning-av-voldtekt-i-tall-8002473.html

Videre:

"For kvinner var de største gruppene av utøvere venner, bekjente, naboer og kolleger,

og nåværende eller tidligere partner. Bare 14 % oppga kun ukjent utøver. Det betyr at

86 % av kvinnene som har rapportert voldtekt har vært utsatt for dette minst en gang

av en de kjenner."

http://www.nkvts.no/biblioteket/Publikasjoner/Vold_og_voldtekt_i_Norge.pdf

Svein-Ivar Eliassen

23.12.2015 kl.13:48

Hei Maria.Jeg synes det er bra at du står frem,og sier det du mener,og er enig i at det er for gale at man ikke tar tak i slike ting,for at man er redd for rasissmeanklager,for å si meningen sin,og tydeligvis kan det være noe de føler,at de blir tråkket på.

Det er ikke nytt at staten ikke foretar seg noe særligt,og det bekymrer meg.

UDI planlegger å legge ned voldsforebyggende kurs,fordi at det er for dyrt.Utroligt,spør du meg.

Men de har ingen problemer med at de får bo på plasser som koster 800-1000kr pr.dag.

Hvilken moral er det.Dobbelt,i mine øyner.

Det er ikke bare voldtekter,der prosentene er høye,men kriminaliteten generelt også.

En kamerat av meg,har en bror i politiet,og han var politi i Oslo,og der var 90% av kriminalitetene utlendinger.Tror ikke at det er bedre nå.

Dessverre blir ting dysset ned,litt for mye,synes jeg.

Det er vel for at rasehat-stempelet ikke skal komme frem.Vi må få si vår mening.

Føler til tider at det tas for mye hensyn der,i stedet for at de som kommer hit,skal sette seg inn i hvordan regler og div.skal være i Norge.For meg så virker det som om det er motsatt,at vi skal gjøre som de vil,da det er slik det foregår i deres hjemland.Skal det være slik her??

Er det slikt at vi skal være redde/bekymret i eget land.NEI.

Så,Maria.Takk for at du står frem,og at noen gjør det,og du er ikke rasehater for at meningen kommer frem.Lykke til videre. :)

Så får du ha en fin Jul og Godt nytt år,uten dårlige samvittigheter. :)

Firsty Lasty

23.12.2015 kl.14:19

Hvorfor koster et kurs som skal fortelle om at man ikke skal voldta selv om damer går uten følge eller har sommerklær på seg så mye? Det burde maks koste 50 kr... Enhver kan holde et sånt kurs.

Kan ikke frivillige fra Røde Kors holde et sånt kurs, mens de står i kø og har ingenting og foreta seg i påvente av et eller annet?

Maria Erken Høili

23.12.2015 kl.14:29

Firsty Lasty:
Leste at et kurs koster 25. 000 kr. Vet ikke hvor mange som kan delta for den summen, men det er en billig investering for fremtiden med tanke på konsekvens av ikke forståelsen for den kulturelle forskjellen.

Maria Erken Høili

23.12.2015 kl.14:30

vero: Ja vel, da er jeg vel det. Jeg godtar ikke at kultur og religion skal forgripe seg på mine barn. Kall meg hva f... du vil, i dont care.

Hansen

23.12.2015 kl.14:32

Sjekk groomingsakene i Rotherham og Oxford

https://en.wikipedia.org/wiki/Rotherham_child_sexual_exploitation_scandal

https://en.wikipedia.org/wiki/Oxford_sex_gang

23.12.2015 kl.14:33

Feil! Tallet er 5 000, ikke 50 000, og det skyldes IKKE innvandrere. Det er tvert imot helt vanlige, fulle svensker: "Fagfolkene mener at når voldtekter er så utbredt i Sverige, har det mye med festkulturen blant svenske ungdommer å gjøre." Kilde: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/sverige/sverige-paa-eu-toppen-i-anmeldte-voldtekter/a/542550/

Du tar "fakta" fra rights.no som sannhet. Rights.no er et anti-islam-nettsted som sprer anti-islam-propaganda, ikke sannhet.

Vi lærer også at å slå, voldta, stjele og mye annet ikke er lov... Iallefall har jeg lært det...

Maria Erken Høili

23.12.2015 kl.14:53

Anonym: Nei, 50.000 er riktig tall. Har du noen bedre motbevisende kilder?

Politiker

23.12.2015 kl.14:54

Her er faktatallene. http://www.bra.se/bra/brott-och-statistik/valdtakt-och-sexualbrott.html

Mørketall er selvsagt ikke med.

Personene i HRS er ekte helter som tør å stå opp mot ukulturen.

marie

23.12.2015 kl.15:12

Er enig i deg. Dette er en helt annen rase enn oss, å blande en hund og ett esel kan heller aldri gå bra. Tenk på hvor lite land vi er, også lar vi oss bli invadert på denne måten. Kjempe synd, med ett så vakkert land som blir ødelagt. De kommer hit å forventer at dumme Norge står klar med penger og hotell.. det værste er jo at de sier det selv, at i Norge får vi alt vi vil ha. Norge er ett av de få landene i hele verden som holder på sånn her. Over 90 % av kriminaliteten i Norge er faktisk ikke normenn selv eller etnisk norske. Så kanskje man bør få sendt ut en god del snart.

anette

23.12.2015 kl.15:41

Beste blogg innlegget jeg har lest....

Jalal Jacobsen

23.12.2015 kl.15:53

Kor ofte skriver du eller skrives det om heilt oppegående Bergensere eller østlendinger som laster ned grov barnepornografi?

Nylig blei dei alle avslørt av VG, men kor mange reaksjoner kjem det ifrå resten av befolkningen som du er inkludert?

Dei som voldtar er sjuke i hode uansett religion eller etnisitet!

Drar du nå alle under samme kam?

Når du først engasjerer deg i innvandringspolitikk og generelt innvandrere, burde du da oppsøke MEIR info og ikkje fokusere deg på dei som er kriminelle.

unni sandberg

23.12.2015 kl.16:04

Kjære alle Nordmenn!

Jeg tror jammen vi må stå opp å lage kurs selv i dette landet, for Norge har ikke råd til å ta vare på oss Nordmenn. Vi må rett og slett lage kursene selv - ja kurs i og lære å forsvare oss. Det er selvfølgelig vanskelig å forsvare seg mot en gruppe, men for all del kjøp pepperspray og hårfjerningsmiddel og smør på hvis du får det til. Ha det i lommen og ikke i vesken eller legg det på et sted på kroppen som er lett å få tak i hvis det blir nødvendig. Eller hvis du blir tilsnakket av en utlending, kjøp avføringspiller og ha i øl og drink og ta godt i hvis du kan. Dette forsøkte jeg på 5-tallet når vi jentene skulle på byen. Det virker i allefall. God jul og Godt nytt år fra meg. Hilsen Unni Sandberg

Frode Rustøy

23.12.2015 kl.16:19

Jeg aner hvor du henter din informasjon fra, men spesielt kildekritisk er du ikke. Du skulle ha møtt de jeg møter. Fantastiske folk som er på flukt, men likevel vil bidra og skape et bedre liv for både seg selv og andre. Kom en tur til Vestfold så skal jeg presentere deg for noen av dem :)

Ha en riktig god jul!

http://www.nrk.no/finnmark/xl/_-vi-onsker-a-bidra-i-norge_-ikke-fa-penger-og-gratis-mat-1.12647855

Siv B

23.12.2015 kl.17:14

Er så enig med deg. Føler meg ikke trygg når jeg går i byen lenger. Og får noen ganger tanker om at han i butikken ved siden av meg kan være en rabiat med kniv. Vil ha mitt trygge lille land tilbake.

23.12.2015 kl.17:23

Hei :) Kjempebra skrevet! og 110% Enig!

Jeg kan ta et eksempel på at når jeg er i Thailand så bøyer jeg meg etter deres regler. De forguder kongen sin, og jeg viser samme respekten. Jeg Reiser meg og står stille når nasjonalsangen kommer på om jeg så er midt inni noe, og jeg deltar på festlighetene deres når jeg er der nede, og krever ingenting.

Det kan da ikke være så vanskelig for dem og gjøre det samme?

Jeg støtter deg!

23.12.2015 kl.17:27

Jeg må si at jeg blir ikke overrasket av å se flere kort tenkte som du . Hvordan definerer du " å ta i mot invandrer fører til voldtekt av våre norske jenter? I artiklen blir fordommer pekt mot invandrer og asylsøkere. Hvorfor skal du være så 4 kantet å dømme folk på den måten der? For meg blir det at de blir tatt under samma kam heile gjengen. Fins vold og grusomhet både inne lands og utpå, i både hvit farget eller mørk farget! Fins nordmenn som også voldtar kjære deg ! Slutt å pek fingre på de som trenger ly mest, bare fordi noen få tall utlandske har gjort feil som en nordmenn også kunne begått. De fleste sakene nordmenn eller innfødte begår blir ikke anmeldt en gang!! Vi putter det under teppet.. Med en gang du har utlandsk navn ska det blåses opp og resten av alle andre er jo like ille. Jeg må riste på hode å si at den artikelen her er det dummeste jeg har lest. Fins grusomhet blant alle medmennesker, ikke plukk opp folk tilfeldig forde de er invandrer. Jeg er innvandrer og jeg har ikke drept noen. Jeg betaler skatt , jeg naver ikke og studere. jeg kan også norsk og folkeskikk!

Maria S

23.12.2015 kl.18:07

Heier på deg Maria! Er så få som tørr og stå fram slik du gjør. Veldig inspirerende, og håper flere blir inspirert til og stå frem og si noe. Det er et voksende problem, og at noen menneker prøver og legge skjul på det eller prøver og dra inn andre ting er helt sjokkerende. Det finnes tusenvis av tragiske ting i verden-men denne belyser du! Det må tas på alvor, og stoppes.

Henrik

23.12.2015 kl.18:28

Uro deg ikke. Mørketallet på etniske nordmenn som har anskaffet seg våpen illegalt(dessverre..) for å beskytte kone/barn/hus og hjem er også STORT, har jeg hørt.. Din egen fastlege kan være packed med en automatrifle og tre håndvåpen for alt du vet - innvandringen har tydeligvis skremt vettet av folk.

Vil påpeke at jeg hverken innehar våpen eller har tanker om å anskaffe meg noe slikt.

Henrik B

Petter D

23.12.2015 kl.18:39

Hei Maria, vil egentlig bare si TAKK for at du TØR ta diskusjonen som av en eller annen grunn man ikke har lov å ta i det offentlige rom uten å bli stigmatisert som rassist. Stå på! Det må snart bli en endring i hvordan nasjonen Norge tenker rundt intergrering, vi mottar mange fantastiske nye ressurssterke mennesker. Men vi må også kunne ha lov å stille krav, forvente at i det offentlige rom så er det norske lover og kultur som gjelder. Jeg hadde ikke forventet å få bruke norsk kultur fritt i et annet land, da må man omstille seg. Enkelt og greit i teori - ikke like enkelt og greit når litt skuggredde politikere får bestemme. God Jul

S

23.12.2015 kl.19:00

Synes det er litt trist at når norske menn banker konene sine til døde og norske ungdommer doper ned og voldtar jenter, så blir det ikke noe innlegg på bloggen din, men når innvandrere gjør det så er det grunn til å hyle. Du vet vel at voldtekt og vold er et problem i alle land, sant? I midtøsten og i mange land norge mottar flyktninger fra, så er det et større problem enn det er i norge, men du må nesten sette deg inn i historien til disse landene for å kunne forstå, ikke minst religion og kultur. Jeg sier ikke at religion er en unnskyldning, eller at innvandrer ikke burde straffes på lik linje med norske som følger av voldtekt, men at det du gjør nå - det å fremme en slik sak på denne måten - også er skadelig. Du velger å se denne saken fra en side hvor du setter det veldig på spissen, og ikke minst hvor du formulere deg på en generaliserende måte, og når andre, lettere skapte nordmenn, leser dette og tar det for god fisk risikerer du at de vil se på alle muslimer og innvandrere som voldtektsmenn. Er det det du mener? Det tror jeg ikke. Så vær forsiktig med formuleringen din og hvordan du legger frem en mening eller en sak. Vær og obs på at media ikke er objektive, de velger å fokusere på det som vil på oppmerksomhet.

Aashild

23.12.2015 kl.19:11

Alle typer volds, voldtekts,- kriminelle handlinger .o.l som begås av flyktninger/asylsøkere bør 'straffes' med direkte tilbakesending/utvisning til hjemlandet! Så får de ta rettergang og straff der de kommer fra!

Mona

23.12.2015 kl.19:41

Da masseinnvandringen startet gikk ekspertene ut og sa vi måtte regne med voldtekter i kjølvannet av det. På tross av dette ble det ikke satt inn ekstra ressurser til å forebygge. Norske jenter er ikke verd noe sier staten da. Norske jenter kan bare bli voldtatt. Hvor er Ottar????? Hvorfor er det greit for den norske stat at jeg blir voldtatt, hvorfor "må vi bare regne med det"? og hvorfor ble jeg ikke spurt om det var greit at jeg betalte prisen for multikultur?

Christen Krogvig

23.12.2015 kl.20:24

Veldig bra at du tørr skrive om betente saker. Bloggene dine blir velt av veldig mange på FB.

tvedt

23.12.2015 kl.20:46

Jeg ser det er en Anonym her som driver ønsketenkning.

Gatevoldtekter, overfallsvoldtekter, grove voldtekter der offeret ikke kjenner overgriperen begås utelukkende av ikke vestlige innvandrere. Og når det gjelder sverige, så er 62% av alle voldtektene såkalte overfallsvoldtekter og tilnærmet ALLE er begått av ikke vestlige.

Dette er fakta, og kan ikke benektes. Og ikke et pip i nordiske aviser om dette selvfølgelig. Noen av teoriene er at sverige definerer voldtekt anderledes enn andre land, derfor det høye tallet. Det er selvfølgelig tull og er tilbakevist for lenge siden.

Her er det en hel del innvandrere som må ta et oppgjør, men selfølgelig, det trengs ikke så lenge journalistene ikke gjør jobben sin med å belyse fakta.

Frida

23.12.2015 kl.22:30

Hadde du skrevet dette innlegget og hatt med referanser, så kunne jeg tatt deg på alvor. Men det finnes ikke en eneste referanse her. De tingene du mener du leser over alt vet ikke du om er sant engang. Og det at du ikke klarer å skrive rasist korrekt gjør dette innlegget bare morsomt. Lykke til videre i livet.

Kim

23.12.2015 kl.22:57

vel om det er Fakta du har som er riktige eller ikke spiller egentlig ikke noen rolle :) pga det ligger noe bak dette som du sier i innlegget, men hadde all religion forsvunnet og folk heller kunne tatt en blanding av kommunisme og karma i sammen så hadde verden vært ett Vakkert sted å leve der penger ikke eksisterte og vi(alle) som ett folk hadde bidratt sammen :) Karma <3 God Jul :)

Carl

23.12.2015 kl.23:43

Vel.. har aldri hatt noe mot innvandrer andre folks region eller flyktninger som kommer hit. FØR je flytta til Oslo. En mann holdt meg fast holdt fast armen min å kysset meg å slapp den ikke på 30 sekunder uansett hva jeg sa eller hvor hardt je dro til meg armen. Han slapp gudselåv til slutt. Så var je hos en venn skulle gå hjem på kvelden. Da omringer 8 utenlandske meg. De sparker og klår på meg å så husker je ikke mer for jeg tenkte nå blir je voldtatt og slått. (imens står min samboer å prater med poletiet) så stoppet de etter å ha klådd å tatt på meg en god stund.. poletiet var der like etter de gikk da satt je å gråt I et hjørne..... Nå tørr je ikke gå I Oslo uten forsvars spray når je går alene. å om sommeren føler je meg utrygg når je går I kjole eller lite klær fordi det er varmt.. tror ikke jeg er den eneste som har det sånn... å je nekter at mine barn skal vokse opp å føles seg like utrygg som det je gjør nå. Noe MÅ Gjøre. Å som di sier at de MÅ ha slike kursj for å forstå at man ikke skal voldta og slå. Da kan dere te helvete reise tilbake med en gang. Ingen skal gå å Være redd fordi man er seg selv!

Tom

23.12.2015 kl.23:53

Blir kvalm av dere som prater dritt mot maria å kaller henne rasist!! Prøv å les dere opp litt hva som skjer i både sverige å tyskland! Norske medier skriver ikke noe om det så man må ofte oppsøke alternative medier.. På asylmottak i tyskland blir faktisk barn voldtatt, men det er vel het greit det å? Norge er på godt vei til å få svenske tendenser å det er meget skremmende i mine øyne...

Jens

24.12.2015 kl.00:26

Stå på Maria! Viktige ting du setter søkelyset på, som den blåøde venstresiden dessverre er for naive til å skjønne noe av!

phantomblue

24.12.2015 kl.01:10

Alt det integrerings preiket kommer ofte fra folka som sitter tryggest på sin høye hest.

Eller ikke gjør noe for å utvide horisontene sine. Hjelper vel ikke på at 80% tror på alt dagbaldet/vg skriver

Og saker som du nevner her,får liten spalte plass om noen .

http://no.metapedia.org/wiki/Etniske_nordmenn_som_er_blitt_drept_av_innvandrere

Partiet Folkets Rettigheter, Robert Steffensen, Sortland.

24.12.2015 kl.01:22

Konvensjonene for å tilrette gode forhold for asylanter har feilet. Den gode tanke for at alle verdens land skal ta i mot asylanter har vist seg å ikke tjene sin hensikt. Asylordningen i sin nuværende form må opphøre. All innvandring til landet må opphøre og grensene strenges for den form for trafikk. Verdens mest omfattende og feilslåtte politikk er en realitet. En ung dame ble brent i hjel av sin eks fordi hun ikke ville komme tilbake. Hun ble dynket med brennbar veske og satt fyr på, i tillegg har vi voldtekter, men mer, osv. Det går ikke, noe må gjøres og hvem skal påta seg ansvaret for det som skjer -- det er innlysende klart at det er vårt storting som ene og alleene står til ansvar for den enkelte voldtekt og død på grunn av innvandringen -- det er ikke til å bortforklare det. Da må vi stille spørsmålet om vi skal tillate å ha forbrytere sittende på stortinget eller ikke. Brutalt sagt, men like virkelig som død og voldtekter. En uformell folkeavstemning bør etableres og avvikles, slik at stortinget, klart får vite hva folket har som oppfatning om situasjonen. Partiet Folkets Rettigheter.

An

24.12.2015 kl.01:45

Jeg er enig med deg i noe av det du skriver, men ekstremisme i alle former er farlig. Man må huske på at disse såkalte "normene" mange av de muslimske mennene følger er så indoktrinert i deres verdens - og livssyn, så man kan vel begynne å se det positive i at de går på disse kursene? For de som har lest deler av Koranen (nei, jeg er ikke muslim) vet at den kan tolkes i VELDIG mange retninger. Så dette er faktisk vranglære som har satt så dype røtter som selvfølgelig vil være vanskelig å "slette". Grunnen til at vi tar imot så mange flyktninger er en del av vårt ansvar (ja, Norge har faktisk et ansvar da vi er medlem av både NATO og FN), ikke for å "rævsleike" andre land. Hadde det ikke vært for disse "andre landene", så hadde nok det norske samfunnet sett ganske så annerledes ut.

Jeg leser innlegget ditt og oppfatter deg absolutt ikke som rasist, men å følge nyhetsbildet som blir presentert p.d.d vil ikke gi deg noe klart bilde av situasjonen. Hvis du skal være korrekt i disse dager, så kan du verken følge SSB, VG, frieord.no osv. Kom deg ut i gata, snakk med menneskene du skriver om, dra til asylmottakene - da vil du kanskje få et litt klarere syn på hva som skjer. Har 3 barn selv på 3, 6 og 9 og jeg frykter absolutt ikke for deres sikkerhet når vi er ute.

Verken religion eller nasjonalisme har noe å gjøre i det 21.århundre.

God jul!

Ørjan

24.12.2015 kl.09:13

Godt å se noen faktisk tar det opp !

Stig

24.12.2015 kl.10:10

Nå sies det fra fattighuset i Oslo også at det går utover dem. Folk gir til asylsøkere og igjen glemmes vi hjemme. Fattighuset kan ikke hjelpe så mange de ønsker denne julen pga mindre donasjoner enn vanlig....

Jens nilsen

24.12.2015 kl.10:19

Her var det mange sorte hull og følelsbaserte skriblerier. Skaff deg skikkelige kilder og ta deg en tur på skolebenken. Slutt å spre slikk møkk. Det er bare polariserende og ukritiske folk biter på.

Markus

24.12.2015 kl.11:22

Kjempebra at Du tar opp dette problemet som ingen snakker om! Helt enig!

GOD JUL!

Johan Krauss

24.12.2015 kl.13:14

Dette er beste satire jeg har lest på lenge, lo godt.

Det er en kilde i hele posten, denne penger til "rights.no", en åpenlyst hat-side forkledd som "humanetisk". Denne siden er jo verdig for satire i seg selv, ville spekulasjoner basert på ingenting annet idéene til forfatteren og dens vridde syn på verden(refererer til ting som aldri har skjedd for å få det til og virke som undergangen for menneskeheten har kommet).

Martin

24.12.2015 kl.13:53

Asker og Bærum nærpoliti kan informere om at de fleste voldtekter skjer i nære relasjoner. Enten familie eller noen man kjenner godt. Gjerne på fest eller i sammenhenger der det er alkohol i bildet. Disse mørketallene blir ikke anmeldt fordi disse stakkars jentene som blir utnyttet ikke vil anmelde og tenker at det kanskje ikke var så farlig allikevel, kanskje deres skyld. Krever mer å anmelde noen du kjenner. Ringvirkningene innen familie og venner blir så store at det blir med skammen.

Ser jo at det er skremmende det som står i nyhetene og jeg vil heller ikke at barn skal bli skadet. Kvinner og barn først i køen, og så en eventuel familiegjenforening med sine menn etter intregreringen er igang.

Dette er folk som trenger hjelp. Uansett hvordan man ser på det. Retorikken som blir brukt her er på lik linje med det som er ytterst i kristendommen/islam/ jødedommen. Hat og fremmedfrykt.

Innvandrer

24.12.2015 kl.14:14

Fy faen for ei blond dame du er, for det første må du lære deg å skrive norsk. Når du bruker Sverigedemokraterna`s propaganda sider som referanser, sier det alt om deg og dine lite utdannede følgere. Ikke kom her og skap din egen publisitet ved å spre hat med alle innvandrere og asylsøkere som skyteskive. Jeg sier ikke at innvandrere og asylsøkere ikke voldtar eller gjør andre kriminelle handlinger. Men hva dine egne?(bare å generalisere på lik måte som deg) Alle pedofilringer som har blitt avslørt her i landet, består av mennesker min din etnisitet. Ut ifra dine resonnementer betyr jo det at alle etniske nordmenn er pedofile. Men neida, jeg har såpass fornuft til forstå at dette handler om mennesker og enkeltindivider uavhengig av hudfarge og religionsbakgrunn. Alle vet at du er ei bortskjemt drittunge som er født med gullskje i munn. Før du kommer med dette våset, så bør du få av deg sminka og komme deg ut i feltet for å møte disse menneskene med ulik bakgrunn og hudfarge som deg. Kanskje du skal ta deg en jobb på en kebabsjapp, Kiwi eller et reinholdsfirma? Jobb har du vel aldri hatt, alt kommer fra pappas binge.Lett for deg å sitte i trygge sofaen din og komme dritt om mennesker som kommer fra krig og elendighet.

Thor-Sander Eriksen

24.12.2015 kl.14:20

Håper du trykk etter på bloggen din med mer av dette for folk treng å hør hvordan det egentlig er,integrering av folk å religion som er helt på tvers av det vi tror på er jo bare latterlig. Rasist ja hvem blir ikke det når di blåøyde tragiske som styrer landet skaper rasisme med sitt syn å forskjells behandling i eget land.

Simen

24.12.2015 kl.15:00

Hei. Flott at du tar opp slike problemstillinger som er fortsatt dessverre noe tabu her i Norge, men som er er reelt problem. Ikke bry deg om haterene. Du har flere følgere enn hatere i ryggen. Stå på, og jeg håper det kommer flere slike innlegg :)

Hilsen en på Langøya. God jul

Pasienten

24.12.2015 kl.17:01

Hei "innvandrer"

Sint? Slapp av og godta fakta, mann. Og fakta er at innvandrere, og spesielt negre, har mye lavere terskel for å voldta både kvinner og barn, det ligger i din og deres natur gjennom utvikling av gener.

Vi er dyr vi mennesker også, og se på dyrene, hunder f.eks. Gjennom flere generasjoner har de blitt påvirket i retning av å være husdyr. Først var de ville og ugenet som husdyr. Nå blir de vanlige husdyr-rasene født med utpregede egenskaper til å være husdyr. Dette på grunn av endring i gener i lokale bestander.

Slik er det med mennesker også, vi endrer oss, og dermed genene våre, sakte men sikkert.

Din rase, om du er neger eller araber, har gjennom hundre generasjoner eller noe, utviklet mer aggresjon enn hvite, ikke utviklet intelligensen like mye som hvite og utviklet en etter hvert pill råtten trang til å penetrere alt dere kommer over av kvinner og barn. Sånn er det bare, lik det eller ikke. Det er beviselig.

Kall det gjerne misdannelse, for det er i den båsen slik oppførsel hører hjemme. De fleste klarer å holde seg i skinnet, men altfor mange av dere lar misdannelsen i genene få fritt spillerom, spesielt når dere har trukket langt fra hjemplassen.

Da viser genene sitt sanne indre og dere ender opp som massevoldtektsmenn, kone- og barnemishandlere, aggressive og empatiløse bøller, svindlere, narkomane, kriminelle og ellers alt annet vi skikkelige folk ellers setter i den negative boksen. Dere er født sånn.

Godta at du har annerledes gener enn hvite folk og slutt å spille offer, du er ikke noe offer. Det er vi hvite som er ofre her. Det er vi som er ofre for dine dårlige gener. Det er oss din ville oppførsel går ut over.

Det burde være forbudt for deg og dine mørke likemenn å blande dere med hvite. Det er et tilbakeslag for mennesket og tjener ikke noe godt, bare vondt. Vi bør leve adskilt. Mitt råd til deg er, ikke få barn og fraråd alle dine frender om det samme. Da gjør du oss hvite en tjeneste, til en forandring.

Rune moe

24.12.2015 kl.19:14

Er dette alt dere hhar å gjøre om kveldene el dagene?? helt hårriesende at folk ikke har annet å diskutere å prate sammen om.Det har blitt helt sykt her å værre blir det i løpet av neste år vor de skal stable innvandrere i høyden nå.HJELP MEG JEG TRENGER PENGER TIL NOE Å KJØRE MED.

Bjarne Eikefjord

24.12.2015 kl.19:41

Hvis Maria S hadde lest noe annet enn HRS sine anti-innvandringspropagandasier, men for eksempel forsøkt seg på aldri så lite kildegranskning, ville hun funnet at det overveldende flertall av voldtekter i Norge begås av noen i nær familie eller i relasjon til voldtektsofferet. For eksempel viser anmeldelsesstatistikken at av 87 anmeldte voldtekter i 2014, var 7 - syv - overfallsvoldtekter, som ble begått av innvandrere og asylsøkere. Begge deler en nedgang fra tidligere.

Og, dere må gjerne slå opp på SSB og Politiets statistikker samt annet forskningsmateriale og sjekke tallene. Hvis det da er fakta og ikke myter som er ønskelig å kolportere.

Tar vi så med at samtlige overfallsvoldtekter blir anmeldt, men bare ca. 10 - 15% av det totale antall voldtekter blir anmeldt, så kan vi i korte trekk si at overfallsvoldtektektene utgjør ca. 1% av det totale andtall voldtekter i Norge. Hvorav de 99 prosentene begås av etniske nordmenn. Nå er enhver voldtekt en for mye, men å gi asylsøkere ansvaret for "alle" voldtekter i Norge, er så fjernt fra sannhet, virkelighet og statistisk materiale at man kan undres på hvilken planet Maria S og hennes meningsfeller befinner seg på.

Bjarne Eikefjord

24.12.2015 kl.19:57

Så litt om Sverige, hvor Maria påstår at det er "50.000 voldtekter. Faktum er noe helt annet. Siden Maria H i flere innlegg har etterlyst faktadokumentasjon, får hun det her:

Sveriges statistiske kontor, BRÅ, har nylig utgitt tall for kriminaliteten i Sverige. De rapporterer at antall voldtekter økte med 13% fra 2013 til 2014. Tallet for 2014 er 6700. For Norge melder SSB om 1127 voldtekter i 2014. I Sverige er det slik at for eksempel samleie mellom folk under 16 år, blir registrert som "seksualforbrytelser". I Sverige ble det videre anmeldt 20300 seksualforbrytelser i 2014. Antallet rene overfallsvoldtekter begått av asylsøkere, ligger stabilt på mellom 1 - 2%. I Sverige som i Norge.

Så, Maria H, nå er fakta servert deg - med offentlige statistisk materiale som dokumentasjon. Kanskje på tide å trekke og beklage noen av dine uriktige påstander ovenfor ?

mor til tre

24.12.2015 kl.20:47

Sier jo nok når du kommenterer med et smil til oppfordringen om å gå inn å lese på en nazi side som frieord... god bedring

Håkon Sandbakken

24.12.2015 kl.22:19

Uff. At jeg må kommentere dette på julaften. Statistikken over voldtekter gir ikke nødvendigvis et godt bilde av en situasjon, og dårligere blir det å sammenlikne tall land i mellom. Definisjoner på hvem som er voldtektsmenn varierer etc. Jeg ser det er flere som påpeker dette i kommentarene allerede, så bruker ikke mer tid på det. De fleste voldtekter i Norge er overgrep i nære relasjoner (hvor nordmenn er i klart flertall) og bare en liten andel er overfallsvoldtekter (som stort sett bare begås av utlendinger). Det er på INGEN måte meningen å bagatellisere problemet, for det er grove forbrytelser. Målet mitt er snarere å peke på det at å skylde på gruppen "innvandrere" som består av over 200 000 mennesker, når man skal gi skylden for 20 tilfeller i året er en stretch. Det er tross alt 199 970 uskyldige. (Tallene referert er ikke 100 % korrekte. Jeg satte de opp for å illustrere poenget). Å gi skylda for fenomener til hele etniske eller religiøse grupper har ALLTID forekommet før folkemord. Man så det i Nazi-tyskland, Rowanda, Kambodija, Sudan, etc. Det er derfor "denne gruppen har skylden for ABC"-rettorikk skremmer meg. Det er selvsagt lov å påpeke fakta, men fakta er ikke at alle innvandrere/muslimer er voldtektsmenn, så slutt å skriv som om de er det. Et par ting til begge sider i debatten: til de som er kritiske til innvandring: det er LOV å være uenig med det noen andre har sagt om innvandring, selv om dere har samme kritiske syn på innvandring. Hvis personen for eksempel sier noe feil, eller noe som oppfordrer til vold etc. Så til dere som er forkjempere for det flerkulturelle og for å ta i mot flyktninger: dere må slutte å forholde dere til problemer knyttet til innvandring som om disse ikke eksisterer. I forlengelsen av dette må dere møte folk som er skeptiske til innvandring med en mindre moralsk overlegen holdning, og med en tanke om at disse personene faktisk er i stand til å komme med relevant kritikk, selv om du ikke deler skepsisen. Vi er alle tenkende mennesker. Ikke undervurder hverandre. Og til alle: krass tone = dårlig debattklima, saklig tone = bra debattklima. I alle fall hvis formålet er å komme frem til sannheten, eller man ønsker å overbevise andre om sine argumenter (og ikke bare høste applaus av de som mener det samme uansett.). God jul folkens!

Rebecca

24.12.2015 kl.23:09

Norge er også svært dårlig på sånt. For over halv parten av de som anmelder voldtekt får avslag pågrunn av bevises stilling. Norge har også lav straff på slike saker. Mange som blir voldtat får ikke hjelpen dem trenger i etter tid. Dette er noe norge skulle hadd fokus på. Men uansett bra du setter fokus på dette :D

God jul og godt nyttår :D

25.12.2015 kl.01:05

ahh.. kildekritisk?? Du er vel ikke klar over hva frieord og rights egentlig er vel..

Vet jeg skal droppe å handle hos Europris, når en som deg som ikke kan bedre er arving. Og gjett om jeg skal oppfordre flere til å slutte å handle hos dere!

Linda

25.12.2015 kl.05:24

Til Pasienten: Herregud, jeg håper du kødder? Innlegget ditt er ett av de verre jeg har lest, et sånt menneskesyn er rett og slett skremmende! Og til deg som skal droppe Europris, pappa Høili solgte seg ut for noen år siden, så du kan trygt handle der. Hadde nok vurdert en boikott jeg også hvis de fortsatt eide. Og Maria, jeg klarer ikke å ta folk som bruker høyreekstreme nettsteder som kilder seriøst!

Ole

25.12.2015 kl.08:01

Når du kommer med så mange påstander om voldtekt og innvandrere, så savner jeg at du viser til noen kilder. Dette lærer man på ungdomskolen - å ha referanser til det man hevder.

Det er vanskelig å ta deg seriøst når du skriver at "svært mange innvandrere operer med gruppevoldtekter." Det er en veldig generaliserende uttalelse. Snakk om å skjære alle over en kam.

Maria Erken Høili

25.12.2015 kl.08:05

Ole: Les mitt nyeste innlegg med kilder .

Maria Erken Høili

25.12.2015 kl.08:06

Linda: Enig .

Bente

25.12.2015 kl.08:42

Du kommer med mange påstander her. Ikke noe snev av dokumentasjon eller kildereferance. Kan du fremlegge denne type oppgulp bør hver påstand være omhyggelig plantet i forskning og studier.

Maria Erken Høili

25.12.2015 kl.09:10

Bente: Les mitt nyeste innlegg. Statestikk og kilder fremkommer.

H. S.

25.12.2015 kl.10:04

Det er ikke mulig å si seg enig i det du skriver her. Jeg håper at du ikke er så Islamkritisk at du ikke vil lese innlegget mitt, men heller ha et åpent sinn og ta det litt til ettertanke. Egentlig håper jeg alle som leser dette innlegget gjør det :)

For det første så vil jeg anta at det du prøver å hinte til her er at muslimer er forferdelige mennesker, og at det er de som står for alt det vonde i verden.

La meg bare si dette; du har tydeligvis ikke satt seg inn i hva som står i Bibelen, og ikke minst hva som står i Koranen. Du kjenner ikke til Kristendommen slik Bibelen sier den skal være, og ikke Islam slik Koranen sier den skal være.

For å ta for oss Islam. Koranen er egentlig et nedskrevet rettssystem, og er regler for hvordan man skal leve. I tillegg til dette så har Koranen blant annet en svært detaljert beskrivelse av alt fra hvordan et foster utvikler seg fra sekundet en sædcelle og en eggcelle smelter sammen. Den beskriver hvordan et fjell ser ut under overflaten, og hvordan regn blir til.

Koranen sier at "Å drepe et uskyldig menneske er som å ha drept hele menneskeheten". Hvor i denne setningen står det at du skal drepe uskyldige?

Den delen som mange henger seg opp i om at man kan drepe mennesker som ikke tror, henger ikke sammen med det som faktisk er Islam. Islam, som jeg nevnte, er et komplekst rettssystem. Det er snakk om dødsstraff. Dødsstraff for drap på et annet menneske. Den gir ikke en enkeltperson retten til å ta et annet menneskes liv. Muslimer, som følger Koranen riktig slik den er ment å følges, ville sagt "Et liv er ikke mitt å ta. Det er det kun Gud som kan ta".

Muslimer har til og med regler for krig. Og de er som følger;

"Du skal ikke kutte trær" - Dette er en regel som er nedskrevet for å unngå plyndring i krig.

"Du skal ikke drepe uskyldige" - Sier seg selv

"Du skal ikke skade/ drepe eldre, kvinner, barn eller dyr"

"Du skal ikke skjende et lik"

"Du skal ikke ødelegge et tempel eller en kirke"

"Du skal ikke ødelegge et bygg"

"Du skal ikke drepe den som har gitt opp"

"Du skal ikke drepe syke"

"Du skal ikke drepe en prest"

"Du skal ikke drepe et dyr, foruten til mat"

"Du skal være god mot fanger, og gi dem mat"

"Du skal ikke påtvinge Islam"

Dette er reglene for krig. Hvor er det respektløse i Islam her? Man kan snakke om IS og at de er muslimer og ikke følger disse reglene.

Og det er helt riktig. De følger dem ikke. Men visste du/ dere at 95% av de som IS har drept er muslimer? Spør en muslim hvem IS er og de vil si de ikke er muslimer.

Islam og kvinnesyn er noe av det alle elsker å ta frem. Men vet dere hva Islam sier om det?

Virker ikke slik.

I Islam skal du respektere dine foreldre i denne rekkefølgen; din mor, så din mor, så din mor og så din far.

Du skal behandle din kone med respekt, og det hun tjener selv er hennes egne penger. Mens som mann skal du forsørge hele familien.

Islam sier at "du skal tilegne deg kunnskap". Sier ingenting om hvilket kjønn som skal gå på skole. Det gjelder alle.

Muslimske land er ikke bare undertrykkende. Vi skal snakke om Saudi Arabia, som er et ekstremt tilfelle. De har halshugging som dødsstraff, og ja de er undertrykkende mot kvinner i flere tilfeller. Men de er ikke betegnelsen for "alle muslimske land" som mange gjerne tror. Men hva med Tyrkia? Som også er et muslimsk land? Som har hatt flere kvinnelige statsoverhoder enn USA?

Og Eritrea? Som er et kristent land? Der du finner det største problemet med omskjæring av jenter? Det har ingenting med Islam å gjøre.

Hijab er også et varmt tema. Dette for mange handler om å undertrykke en kvinne. Koranen snakker om hijab, ja. Det er riktig. Men den snakker om hijab for BÅDE kvinne og mann. Som mann har du regler i islam for hvordan du skal kle deg. Det har du også som kvinne. MEN Koranen sier også "Det er ingen tvang i religion". Det vil si at du som kvinne har rett til selv å bestemme om du vil bruke det eller ikke.

Og hijab er også et uttrykk for hvordan man skal være som menneske. Det handler om at man skal være snill mot sine medmennesker, du skal respektere din integritet og ta vare på din egen selvfølelse. Du velger selv om du vil bruke hijab, eller ikke. Du velger selv om du vil gå steget lenger og dekke deg til med niqab eller burka. Og det er ditt valg. Ikke din mann sitt, eller din far eller bror sitt. Og heller ikke et valg din egen mor kan ta for deg.

Og hva med Buddhistene i Malaysia? De som slakter kvinner hver dag?

Ingen snakker om dem, eller disse situasjonene?

Man skal se litt på andre fakta, og ikke bare det som kommer frem i media. Media vil ha lesertall og seertall. De bryr seg ikke om hva som er viktig, og rett, i form av nyanser i denne verden.

Verden er ikke svart/hvit. Det er ikke bare kristne og muslimer. Den handler om mye mer enn det, og man må være villig til å åpne øynene og tankene sine for å være mottakelig for alt dette.

Maria Erken Høili

25.12.2015 kl.10:27

H. S.: Hei, jeg er villig til å høre og lære. Det jeg ikker er villig til er urett som begås i vårt eget land. Dette har noe med min rettferdighetssans å gjøre. Jeg nevner ikke muslimer som en generell gruppe. Jeg nevner religion i flertall. All urett som går til å forgripe seg og krenke andre mennesker er jeg imot. Sikkert du også, så la oss være enige om at man skal integreres under rettings linjer som gjør at alle mennesker skal få et fullverdig liv?

Kvinne 25

25.12.2015 kl.12:24

Takk for at du tør å si det som trengs. Er helt grusomt hvordan Norge blir tvunget til en fremtid i kvinnehatende lidelse. Jeg er allerede redd for å gå ut i Oslo om kvelden, og verre vil det bli.

Vidar Tancred Paulsrud

25.12.2015 kl.13:20

Jeg blir trist, redd og forbannet når jeg ser den farlige utviklingen med den massive innvandrings utviklingen. Vi må nå alle stå sammen å gjøre det beste ut av situasjonen. Vi må beskytte våre barn og land.

PS! Ingen rasist da jeg selv er verdensreisende og følger deres lover og regler når jeg er i deres land. Det samme burde våre landsmenn gjøre på lik linje som min kone fra Sri Lanka gjør her i Norge.

Dag-Heine Bjørndal

25.12.2015 kl.13:44

Du spør i din bloggpost hva vi lesere synes om det du hevder.

Det jeg synes er at du tror på alt du leser på internett, at du ukritisk tror på alt bare det er skrevet på en nettside. Og at du bidrar til å spre mørkebrunt grums (fremmedhat).

Du påstår de mest uhyrlige ting, men dokumentasjon eller bevis har du ikke. Jeg mener oppriktig talt at du bør la være å skrive om ting du ikke har greie på, nemlig samfunnsfag.

Voldtekter i Norge begås stort sett av nordmenn, som kjenner offeret sitt. Du trenger ikke være redd for å gå på gaten, du skal være redd for å gå på fest med venner. Det er der de fleste voldtekter skjer.

Maria Erken Høili

25.12.2015 kl.13:58

Dag: les mitt nyeste innlegg er du snill.

Maria Erken Høili

25.12.2015 kl.13:58

Vidar Tancred Paulsrud: Takk og meget enig;)

Eivind Sæves

25.12.2015 kl.16:05

Dag- Heine Bjørndal

Er ikke innvandrer som er farlig for norsk kultur enda men det er ikke lenge til men , det er slike naive blinde tosker som deg som er trusslen. At det går an, ellers så har de det bra eller ????.

Lise Bråthen

25.12.2015 kl.16:14

Når det kommer til norske menn og voldtekter, bør du gjøre litt mer research før du uttaler deg, og legger frem dine antakelser og hypoteser som fakta. Ta en titt på feks Amnesty sine tall og statistikker. I samarbeid med politiet har de lagt frem en rapport hvor man har kommet frem til at det er mellom 8000-16000 voldtekter i året som ikke blir anmeldt. Hvorfor? Fordi det er våre venner, kollegaer, familier og bekjente som er overgrepsmennene. Ikke tilfeldige innvandrere.

Ditt innlegg bærer preg av svært lite kunnskap om emnet du uttaler deg om. Hvis du ønsker å uttale deg offentlig, bør du sette deg litt bedre inn i fakta først. Jeg orker ikke engang å bli provosert av det du skriver, fordi det rett og slett blir for dumt.

Per-Einar Dahlen

25.12.2015 kl.16:32

Det er ganske typisk at enkelte KUN fokuserer på f.eks overfallsvoldtekter. Disse utgjør 0,3% av voldtektene, men er alltid de som blir tallfestet av rasister. Hvorfor snakker de ikke om de resterende 99,7 prosentene?

Man kan ikke stemple hundretusener, pga noe en håndfull mennesker utfører.

Det er sikkert derfor du ikke demoniserer oss "blendahvite" for noen tusen nachspielvoldltekter heller?

Forøvrig regner man med at i hver skoleklasse, er det unger som har blitt utsatt for seksuelle overgrep. Slik var det også før 1970...

Linda

25.12.2015 kl.16:47

Helt enig med deg Maria! Skremmende utvikling:/

Vlora

25.12.2015 kl.18:50

Kjære deg jeg skjønner at du føler At du sitter i en kongestol å peker å sier det du MENER, og det er jo greit sånn egentlig men før du dømmer religion og tror du har mandat til å trykke dem ned så må du ikke dra alle under en kam skal vi si at du er terrorist pga det BREIVIK gjorde skal vi trykke deg ned for hva han gjorde nei kjære deg, dette er fåtall egentlig ikle så mørke tall som du skal ha det til , i NORGE SÅ er vi/dere ganske flinke til å rope voldtekt når kanskje jeg sier bare kanskje jenta ønsket det selv men Angret i ettertid ????? Ikke så lenge siden en ble dømt pga liksom voldtekt fordi jenta følte at hun kom bedre ut av det, det er også fåtall ikke misforstå meg det er alltid 2 sider av en sak enten vi liker det eller ikke... Og når du sier Religion så er det samme som å voldta å drepe et menneske DU SKAL ALDRI DREPE ... Gidder ikke å sitere fra Koranen dere har silkkert hørt det før men disse som voldtar vet ikke hva religion er ....

Valsin

25.12.2015 kl.19:00

Herre min hatt! Klarer du å smøre mat selv? Jeg mener, det krever noe tankeprosess, og det ser det ut som du er blottet for!

Hashim

26.12.2015 kl.14:41

Kjære deg!! Du er så blond og du er så dom at du dritten deg mer å mer ut og det er trist å se at du ikke ser det selv!!!

Du er seriøst rasist, religion hater, innvandrer hater osv..

Du har en far som er millarder, og du er dattera hans, så utifra dette så skal bli kjent gjennom dine blogger og bli populær ved å skrive mye tull som overhode ikke stemmer!!

Skal deg, hadde jeg vært deg så hadde jeg sett meg i speilet og se hvor jevlig jeg ser ut!! Døm deg selv, for at du har ingen liv og ikke døm andre, fordi du leser og tror på falske artikler!!!

christer

26.12.2015 kl.23:38

HELT ENIG med deg Maria!

Det har gått altfor langt.

Så en overskrift idag...:

Hadde man kalt Nazismen en relgion så hadde venstesiden hjulpet til med å ta over jorda!

det er så sant som det er skrevet

Om man danner borgervern i Norge i dag blir man tatt av politiet,arberiderpartiet eller sosialistisk arbeiderparti som det egentlig heter har jo grobunn i sinnsyk sosialisme fra kommunismen.

Og de fjernet loven i grunnloven som sa det var greit å ha borgervern for å verne borgere når staten ikke gjør jobben sin eller klarer beskytte folket sitt.

Meeen om man danner en relgiøs organisasjon så kan de ikke røre deg...se på profeten ummah eller hva de idiotene heter.

De går alle på nav...og de haaater norge,.,,de mener paris,9/11 osv osv var supert! og alle norske damer med skjørt på byn med litt promille eller ikke er fritt vilt å selvforskylt.

Så det er bare starte en ultrakristen gruppe som kan gå til angrep på alle som ødlegger landet vårt i "allahs" navn!

Is har nå over 297 "krigere" i europeiske land...og NATO/USA har visst om planen til IS siden de i fjor gikk ut med en film som sa at de skulle drive millioner på flykt...for å så bruke denne bølgen med folk som en trojansk hest for å komme inn i europa lettere.For de vet jo at ingen statsledere utenom presidenten i Ungarn tørr å stenge grensa i frykt for å bli kalt rasist! haha...

Vi er alle rasister nå tror jeg..for ingen med hode skrudd rett på liker at Norge blir ødelagt av folk med Islam som relgion.

ISLAM ER EN SYKDOM.

Les koranen og du ser hvor syyk syk den boka er.

Snart sier det pang i Norge også...fælt å si det..men vi fortjener det...eller vi har godt av det...vi trenger en en real wakeup call asap!

Så håper jeg det skjer i russland, england og USA.

For da vet vi alle hva som skjer...grensene blir stengt..folk blir kasta ut og IS kontrollerte områder blir "test sites" for atomvåpen forhåpentligvis!

Klart det går ann å drepe IS med bomber....Men desverre vil noen sivile bli tatt i samme slengen...men så igjen..bor man i en by der man VET at IS er og ikke stikker av..eller prøver gjøre noe med det..

Ja da er man medskyldig i min bok.

Støre vil jo opprette en dialog med IS han! hahahahahahahahahahhahaha

Jeg sier: Bomb ABSOLUTT alle IS kontrollerte områder tilbake til steinaldern slik at ikke en bakterie overlever engang.

Så kan vi gjøre en deal med assad...stabilisere syria...sende ALLE HJEM

27.12.2015 kl.05:26

Den dagen disse "innvandrer voldtektsmenn" tar nok ofre, kommer noen eller mange i Norge til å slakte disse innvandrere som dyr. Det er nok feil siden dyr som blir slaktet har egentlig ikke gjort noe galt mens disse uhyrene som voldtar bør straffes. Altså kule mellom øyne funker effektivt nok, men noen må jo rydde opp det sølet som blir igjen. Dette kan jo skaffe arbeidsplasser for slike innvandrere, trenger ikke å ha mye mellom øra for å fjerne søppel i gatene.

Den dagen jeg skal etablere meg et sted i Norge, blir det faen ikke i nærheten av et sted med asylmottak. Ingen i familien min skal være redde for at barna eller mora skal bevege seg ute av huset.

Btw: den som skriver dette er en innvandrer selv.

L

27.12.2015 kl.09:05

Det du sier er nok rett, om noen kulturer. Bland ikke religion og voldtekt, dette er noe jeg har satt meg veldig inn i for tiden:

Islam er ikke en vond religion i bunn og grunn, men slik den blir tolket av hjernevaskede mennesker blir det utøvd en politikk som ikke folkene håndterer.

Hadde du drept et uskyldig menneske? Å bli tvungen til å bli soldat og drepe ufrivillig er en av mange med-årsaker til flyktning.. De gjennomgår vonde ting du helt sikkert ikke vet at eksisterer, og på toppen av det hele skal de være fornøyd med å bli isolert i Norge i flere år. Er det ingen ser at UDI i Norge ikke gar kontroll? De har mellom 10-20 000 saker ventende, men for lite ressurser(?). De gar ikke faste rutiner for de bestemte leddene en innvandrer skal igjennom. Sverige har dette, og feier unna søknad etter søknad fordi der er faste retningslinjer for hvordan prosessen skal gå.

Det å si at alle innvandrere voldtar er grotesk av deg å komme med. Jeg feiret jul på et asylmottak hvor det bor opp imot 100. Flest menn. Dersom påstanden din hadde vært sann, hadde jeg ikke stilt så sterkt der alene. Men hvorfor skulle jeg være redd? De fleste tar ikke knekken på en flue engang.

Husk på hvor mange innvandrere det er pr.år. I forhold til antall voldtekter, tallene er jammen små i forhold til andre land. Har du sjekket, eller satt deg inn i det?

Selv om du ble (dersom du ble) voldtatt av en innvandrer, betyr ikke det at du må hetse alle. Det er så sinnssykt mange forskjellige kulturer, språk, religioner og politikk. Det er umulig å ta de alle under samme kam. Tenk at de har det sannsynligvis MYE verre enn deg!

cecilia

27.12.2015 kl.09:29

Jeg er enig med deg! Hørte før jul på radio Norge nyhetene at 30 menn på asylmottak i Sverige ville voldta ei alenemor og drepe hennes sønn fordi hun hadde etter deres mening gjort noe galt ifølge Islam. Hvilken sexfiksert Gud de har isåfall som gir dem full rett til å dømme og voldta ei stakkars dame! Ikke minst å drepe hennes sønn i tillegg! Det kan være kultur ja! Men jeg har også diskutert med helt vanlige oppegående og høyt utdannede muslimer som jeg kjenner. Har ikke noe vondt å si om dem jeg kjenner unntagen at vi er svært ulike når det kommer til religion. De sier at hadde man fulgt koranen helt bokstavelig og slik den er ment til å brukes så hadde det vært en mye bedre verden. Siden mange tolker den som de selv ønsker og da ødelegger disse for de andre. Men så sier de som eksempel: En dame skal kun steines om hun blir sett av 4 vitner om hun er utro. For det første er man utro om man blir voldtatt i arabiske land. Vitner kan også lyve. Og det er veldig gammeldags å steine i det hele tatt! Og hva slags Gud har de som har lov å dømme og steine noen som kanskje er ulykkelige i sitt ekteskap som de ikke kommer ut av og velger en elsker? er det ikke opp til henne selv hva hun ønsker. Hvorfor feie for alle andres dører HELE TIDEN?!! Det er liten tvil om at Islam er ingen religion hvor kvinner og jenter stilles like høyt som mannen. Kan si hva de mener som mannen. Kan slå like mye som mannen. Homofili er absolutt ikke tillatt. Der har vi igjen dømmingen. Tror Gud har annet å tenke på enn to homofile som lever fredelig i lag når det flyter med barn i middelhavet, jenter blir voldtatt og drept på flukt, mennesker blir torturert osv. Det virker som om de skal tviholde på gamle lover som ble skrevet i år 600, mens de bruker jo fly, biler, mobiltelefoner, data...står det i koranen at det er greit å forurense Allahs jord isåfall? Å legge til ny teknologi? Da bør det isåfall også kunne fornyes andre ting i Koranen! Det er så mye fælt i kristendommen også. Men forskjellen er at vi har hatt en revlulosjon, Kirkene har fornyet seg. Likestilling har kommet. Homofile kan vies, dog ikke inni kirken enda. Jesus tilgir synd. Bibelen er et hjelpemiddel. Den er ikke skrevet av Gud. Den er gammel. Men den er nyttig på mange vis. Men vi kan ikke følge den bokstavelig. Det ville tatt seg ut i snart 2016. Når forskning kan bevise ting vi ikke visste før. Vi må se på Bibelen som ei bok som også kan tolkes på 100000 forskjellige måter. Veldig billedlige fortellinger hele veien.

Jeg er glad for at du tar opp vanskelige temaer som dette! Fordi vi kommer til å se mer av dette. Folk som ikke har vokst opp med annet enn at kvinner ikke skal blir hørt og at menn er langt over dem, får problemer her og det gjør vi også.

Jonny

27.12.2015 kl.15:47

Historiøshet kan muligens være grunnen til at dette rosablogginnlegget i det hele tatt har blitt skrevet. Holdninger som dette du deler har opp gjennom historien dannet bakgrunn for oppblomstring av fobi mot andre kulturer. Kanskje det ville være en fin øvelse å lese seg opp på søkeord som gruppepsykose, marginalisering, fremmedfrykt, hekseprosessene, inkvisisjon, og krystallnatt.

Shoppingqueen

27.12.2015 kl.18:22

Du starter jo hele innlegget med en påstand du ikke har dokumentasjon for. "......du er ikke like positiv til innvandring SOM RESTEN AV LANDET". Det går ikke an å ta deg seriøst.

Selina

27.12.2015 kl.21:46

Blir ikke tatt opp så mye nei....

Sverige har jo gjort det så bra at de har voldtatt seg inn på verdenstoppen

http://www.gatestoneinstitute.org/5195/sweden-rape

Svar til "H. S."

28.12.2015 kl.00:44

Hei du.

Bra du har åpent sinn ovenfor Islam og er positiv. Men kanskje du burde lese Koranen og få litt mer viten om Islam før du raser ut om hvor uskyldig de virker med sine regler om å ikke skade osv. En muslim kan lyve om hva enn h*n om det er for å beskytte Islam, seg selv som troende eller lovprise Islam. Dette heter, "Taqiya". Håper dette banker litt vettu inn i det naivet nøtteskallet ditt. Nå kan du tenke deg alt muslimer ljuger om. Så må du ikke glemme sharia, og alt det innebærer. Og at de som ikke lovpriser/ befaler Mohammed eller Koranen, skal drepes, fordi da er de ikke muslimer. Fordi om du ikke er muslim, da er du ikke mye til menneske,--- i følge koranen. Husk å ha et kritisk syn, ikke bare til Islam og religion generelt, men til alt fremmed. Om du kjenner noen som er muslim, spør de om dette,-- altså, om de er enig i alt som står i Koranen. Hvis de svarer nei, be de melde seg ut og være ateister.

For å legge til en ting til, henvender meg da til at du mener de er uskyldige på mange måter pga relger osv, se her, fra boka mi; Quran (8:12) - "I will cast terror into the hearts of those who disbelieve. Therefore strike off their heads and strike off every fingertip of them"

God jul, alle nordmenn .

28.12.2015 kl.14:36

Hei jeg er helt enig med deg I det du skriver. Å jeg er ikke Rasist men rasebevist. Jeg vil ikke at mine barn skal vokse opp I et slikt land som Norge vil bli nå med alle disse gale innvandrere di voldtar å gifter seg med små barn . Nå må politikerne skjerpe seg å se at di ødelegger landet våres snart.

koppadasao

28.12.2015 kl.15:00

Det er ikke religion som er problemet, men fanatisme.

Julia

28.12.2015 kl.18:37

Tenk, disse stakkars kvinnene og barna i leirene i Tyskland som du nevnte er også innvandrere. Hva tror du skjer hvis vi stenger grensene og nekter å ta imot dem? Dessuten er disse voldtektsmennene bare et fåtall av tusenvis av flyktninger. Vi har nok et par etnisk norske galninger her til lands også.

Ulf Claesson

28.12.2015 kl.22:31

Samhället reagerar inte, därför att reagera skulle innebära att tvingas erkänna våldtäkternas kulturella/religiösa natur, och det accepteras inte av det av kulturmarxism insjuknade samhället. Det enda som hjälper nu är att beväpnade civilister sätter ner foten och ropar, som en man: "nu räcker det!" Och skoningslöst slår tillbaka

Remi

29.12.2015 kl.03:04

Søppel,er så mye i media som tilsier at så ,så mange % ikke er innvandrere. så så mange er fake.så så mange er som du skriver. hvis jeg var innvandrer og trengte et nytt liv ville ikke jeg gjort det der..... men folk gjør sånt og da burde dem straffes.send dem ut en etter en

Bjørn Sjulstok

11.01.2016 kl.16:54

Jeg skriver om disse tingene stadig på Facebook profilen min men folk i europa vil faktisk IKKE innse fakta. Når de 1700? demonstrantene mot innvandring i Köln nylig ble møtt av 1300? motdemonstrantene selv ETTER skandalen med overgrepene så sier det sitt om at folk ER blinde og naive. De vil altså fortsette å forsvare muslimene uansett faen hva de finner på mot deres egne landsmenn. For noe jævla Quislinger hele gjengen,

Godt å se at du som pen norsk kvinne tør åpne kjeften. Det irriterer nok bermen enda mer :-)

Lars Knoph

11.01.2016 kl.22:26

Helt enig med deg. Det varmer mitt hjerte å se at det finnes norske kvinner som ser realiteten av problemene som myndighetene tillater å utsette det norske folk for. Jeg støtter deg 100% skulle ønske det fantes flere bloggere som deg. Dette er av de bedre innlegget jeg har lest. Stå på videre. Du er tøff og definitivt ikke alene :)

Knut Fadum

12.01.2016 kl.22:00

Du er ikke alene.Se V.G.; Sviket i Rotherham. Over 150 barn ble født og de fleste ble adoptert bort.B are fordi det engelske politiet ikke ville være rasister tillot de at mann fra muslimske

Pakistan drev med "trafficing" 2014 V.G. Slå det opp og les om det. Det var så fælt at dokumentarer om det ble stoppet. Vi må aldri komme dit.

Maria Erken Høili

13.01.2016 kl.08:21

Knut Fadum: Grusomt, er det sant? Jeg skal lese.

John

14.01.2016 kl.17:13

Bra skrevet de fleste bloggere skriver bare at vi må ta i mot og ikke dømme flyktninger uansett hva de gjør. Helt klart må noe gjøres og det er og lukke grensene og innføre visumplikt som må søkes om på en form for Norsk Ambasade i nærområdet der de kommer fra. Da vil ikke menneskesmugling være så lukrativt, og mange liv vil blir spart, så kan opplæringen om hvordan ting fungerer i Norge starte.

Og helt klart er religion og muslim ett problem, kan dette problemet løses ja men da må alle muslimer som ikke støtter slik oppførsel gå ut offentlig og fordømme for enten er de for eller i mot

Så må rettssystemet dømme raskt og strengt, ved og sende dem i fengsel og så rett hjem

paze

14.01.2016 kl.21:15

Ganske utrolig at folk som argumenterer for å fylle landet med flyktninger, oppfordrer bloggeren til å lese mer. Hva i all verden er det å lese som skulle endre på at flyktninger har ett litt annet syn på voldtekt og overgrep? Det er en kjent sak at kvinner i flere muslimske land ikke kan melde overgrep siden de da blir straffet for sex utenfor ekteskapet direkte.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midtoesten/marte-24-anmeldte-voldtekt-i-dubai-doemt-til-16-maaneder-i-fengsel/a/10105476/

Den flyktningstrømmen som Norge og Europa nå opplever er ett sosialt ekspriment uten sidestykke og det er ikke reversjerbart.. Jeg oppfordrer dere bedrevitere til å fortelle meg hvor ofte i historien har mennesker med så vidt forskjellig kultur, religion og etnisitet blitt ett styrket og fungerende samfunn. Selv om man er blond og ser bra ut er man neppe ekskludert fra å mene noe. Om man sitter med nesen dypt begravet i bøker er det fort gjort å bli blind for hva som skjer rundt deg...

Nimbus2000

15.01.2016 kl.00:03

Si meg hvilken religion og kultur han her har vært i, plis, så vi kan unngå dette også:

http://www.dagbladet.no/2015/06/30/nyheter/innenriks/julio_kopseng/danser/dansere/39926773/

Health Divaen

15.01.2016 kl.13:10

Bare pass på å ikke ta alle under en kam..... Alle er ikke like å "Alle" med annen bakgrunn og religion har ikke samme syn på ting...

Maria Erken Høili

15.01.2016 kl.13:16

Health Divaen: Det er jeg enig i så klart;)

Maria Erken Høili

15.01.2016 kl.13:20

paze: Ikke alle ønsker å se. Føler at mye av problemet ligger i nettopp dette. Tabu tema skal herjes ned, fordi det blir for ubehagelig for folk og takle. M

Ingrid Norland

15.01.2016 kl.18:44

Sykt glad jeg slipper å henge med laverestående , mindre intelligente individer som deg . Hvordan klarer du deg i livet ? Har du høy nok iq til å åpne en dør ?

Maria Erken Høili

15.01.2016 kl.18:45

Ingrid Norland: Vi kan ta en test begge to.

åse strømstad

15.01.2016 kl.22:56

helt enig me maria vi har ik brukt for å være redd i vårt eget land , for min del kan de sendes rett hjem igjen vi vil gå trygt her i landet , er redd for ungdommen å ungene som ska vokse opp i dette

Maria Erken Høili

16.01.2016 kl.07:43

åse strømstad: Vi burde KUN hjelpe de aller svakeste og trengende. Ikke sinte menn mellom 18-35 år, som står for overskudds % andel av innføringen.

Elise

17.01.2016 kl.01:41

ENDELIG EN SOM HAR FORSTÅTT DETTE!! Det er herlig å se det er flere REALISTER og ikke rasister. Herlig!! You go girl!

Maria Erken Høili

18.01.2016 kl.11:44

Elise: Jeg synes ikke dette er ok, det er derfor jeg skriver om det. Jeg hater urett og overgrep. Vi må ta vare på de som er svake. Det er det eneste riktige.

Per E Bekken

24.03.2016 kl.18:34

Vårt største problem her til lands, er at vi knapt kan si noe uten at rasisme-flagget er til topps. Nordmenn flest - meg selv inkludert, vil ikke ha islamister her i landet - det kommer overhodet ikke noe positivt ut av det! En annen ting jeg lurer på er; hvordan kan folk være så naive å tro at det finnes "moderate muslimer"? Når man stiller seg bak profeten og støtter/tilber han - samtidig som man vet (av historien) at han var gift med en 6 åring, fullbyrdet ekteskapet da hun var 9 (det vi kaller pedofili) og han var en massedrapsmann, han plyndret, drev tokt (med dårlig resultat). Mohammed sa at kvinner bare var halvparten så kloke som menn (Hadith 3:826; 2:541), og at majoriteten i Helvete ville være kvinner (Hadith 1:28,301; 2:161; 7:124) og at kvinner kunne pantsettes. Da Mohammed hørte fra Gud ble han redd og usikker og ønsket å begå selvmord (Koranen 74:1-5)

HVORDAN KAN DETTE VÆRE MODERATE MUSLIMER????

Asbjørn Spilde

25.03.2016 kl.01:59

Et bra innlegg! Nå er jo denne tråden gammel, men jeg vil likevel skrive en komentar: Du er realitetsorientert og benytter deg av din ytringsfrihet. Da skal du slippe å bli kalt for "ting"! En del personer på venstresiden har en lei tendens til å systematisk rakke ned på alt som har med vestlig kultur å gjøre. De opererer med doble standarder. Du som kritiserer ting du ikke liker vil oppleve å bli møtt med kritikk for at du sier noe negativt, mens gjerningsmennene møter ingen kritikk. Alvorlige handlinger dysses ned og bortforklares. Dette betyr at samfunnet får større og større slagside. Hvis ikke denne utviklingen stoppes og reverseres så vil se mer og mer usiviliserte tilstander i fremtiden og vestlig kultur vil gå mot slutten slik vi kjenner den.

Torgeir Sørlie

23.09.2016 kl.19:24

Synes i utgangspunktet at noe er riv ruskende galt når voksne menn må ha ett kurs for å skjønne at å gjøre slike handlinger ikke er akseptable, utenfor min fatte evne, religion eller ei....!!!!

Maria Erken Høili

26.09.2016 kl.11:28

Torgeir Sørlie: Det kan du si. Kulturen avgjør hvordan mennesker tenker.

Tom Findahl

23.09.2016 kl.22:19

100% enig med deg, og det er riktig at rasist-kortet trekkes med en gang man i det hele tatt nevner innvandring, eller rettere sagt; invasjon av den frie vestlige verden.

Nils Svendsen

24.09.2016 kl.09:53

Ja det er utrolig hvor stor skade antirasistindustrien har påført oss; at kulturkritikk har blitt rasisme. Som om ikke f.eks. amerikansk våpenkultur er årsakssammenhengen til det enorme antallet amerikanere som blir skutt og drept. Det betyr selvfølgelig ikke at ikke folk også blir skutt i andre deler av verden, men kulturen har betydning for omfanget. Hadde amerikanerne vært mørke i huden, ville denne åpenbare sanne setningen, blitt ansett som rasistisk....

Kultur betyr noe. Kultur betyr alt. I Norge så har det helt fra vikingtiden vært slik at en mann som voldtar en kvinne mister sin ære og påfører hele familien skam. Det betyr selvfølelig ikke at voldtekter ikke forekommer, men det stigmatiserer og begrenser voldtekter og beskytter kvinner generelt og voldtektsofre spesielt.

I mot dette kommer en kultur som mener det er kvinnens feil hvis hun blir voldtatt, at det er voldtektsofferet som bringer skam over familien og at det er voldtektsofferet som skal straffes.

I tillegg kommer den kulturreligiøse herrementaliteten om at muslimer er mer verdt enn oss andre og at ikke-muslimske kvinner er vantro horer som kler seg som prostituerte.

Summen av denne kulturen ser vi over hele Europa med sextrakassering, groomingskandalene, festivalvoldtekter, gruppevoldtekter, gjenoppdragelsesreiser, tvangsekteskap, kjønnslemlestelse, jomfrukontroller og vold.

Nancy

24.09.2016 kl.18:21

Man blir jo rasist med engang man er kritiserer slikt som dette....for da er det de som vil ha de inn , som mener alle er ikke sånn ...vel...håper disse kan fortelle meg hvem som voldtar da !!

Minnie

24.09.2016 kl.19:18

Flott du tar opp et tema mange er enige med deg i, men ikke tørr å si fordi det er nok av intolerante folk som kaller dem rasister og full av fordommer.

Sverige er det landet i verden med flest anmeldte voldtekter(rett etter et afrikansk land) Tenk det! All økning skyldes innvandring.

De aller fleste nordmenn er kritiske til innvandring. Men dessverre, så hører man dem ikke i den grad man burde. Av skrekk for å få et stempel på seg. Pga av dette kan man trygt si at ytringsfriheten er satt flere tiår tilbake.

Bjørn-Arild Woll

25.09.2016 kl.07:45

Igjen ... rett på kornet Maria.

Digger

Deler på facebook - Ekte Menn Voldtar Ikke

Nickholas Maclergan

25.02.2017 kl.17:34

Utrolig bra skrevet. Endelig noen som tenker lenger enn mange rosabloggere. Fortsett å stille spørsmål. For dette er definitivt ikke rasisme, heller sannheten

Nei

04.03.2017 kl.11:30

Det verst er ikke at `flyktningene` voldtar norske damer. Det verste er at det er det damene vil. Det sitter mange tusen enslige norske menn rundt omkring i dette landet. Det er et lite land og det kan være vanskelig å møte noen man ikke er slekt med. Jeg er en av de og jeg har ikke en sjanse. De siste fire årene har det bare blitt verre og verre. Damene vil ha negere og andre eksotiske folkeslag. En hvit norsk mann i 30-åra er like populær som herpes i 2017.

Men hva med `flyktning`damene? Skulle jo tro dette går begge veier, kanskje vi norske menn har en sjanse der? Nei, det har vi ikke. De er ikke interesser i oss i det hele tatt. Så vi sitter her alene da og ser på norske damer som flytter inn hos utlendinger.

Historien min er ganske morsom egentlig, jeg sitter alene i et hus. Et hus som kjøpte fordi jeg trodde jeg skulle ha en familie etterhvert. Og her sitter jeg, alene. Det er ikke mulig å få med seg en norsk jente. Man kan si at jeg har bygget reiret også sitter jeg alene i reiret og ser meg rundt. Og det er ingen i nærheten, ingen interesse, ingenting. Her kommer jeg til å sitte alene til jeg dør, en patetisk liten hannfugl som prøvde så godt han kunnne, han laget til og med et reir, men ingenting er bra nok fordi jeg er ikke en svart `flykting`. Jeg vet om norske damer som heller vil være med en somalier som bor i en pappeske og går på sosialstønad og heroin, enn å være med en stabil norsk mann. Så jeg har mistet all respekt og tro på norske kvinner.

Møkkaland

31.03.2017 kl.12:44

Jeg reagerte for noen år siden. Jeg syntes det var hårreisende, utlendinger kommer til Norge og voldtar kvinner og barn. Nå gir jeg totalt faan. Fordi jeg har sett hva norske damer vil. De vil leke med svartinger så da får de betale prisen også. Jeg løfter ikke en finger for å hjelpe idioter. Så når en norsk dame nå blir voldtatt av et dyr fra afrika så sier jeg fint, da fikk du det som du ville. Nok er nok og jeg gidder ikke mer at dette jævla tullet. Ingen sympati her.

En interessant ting er at pga. flykninger så er det nå 60.000 fler menn enn kvinner i Norge. Så norske kvinner kan velge og vrake hele dagen lang. Norske menn som meg kan sette hagla i munnen og avslutte alt, fordi vi klarer ikke engang å møte èn dame. Fy faan for et drittland Norge har blitt.

20.05.2017 kl.10:27

Veldig bra skrivd å jeg må si jeg er helt enig med deg.. Makan for et land Norge er blitt. Tragisk å rett å slett skummelt.

Marius

20.05.2017 kl.11:33

God sagt og godt skrevet, bare at alle ikke er naiv, og ser konsekvenser.

Tom

20.05.2017 kl.13:35

Det er noen parametere du legger ut som først må kommenteres. For det første, du er ikke alene om å være innvandrerkritisk det er mesteparten av den Norske befolkning på en eller annen måte.

Asylsøkere er ikke innvandrere, det er en gruppe som venter på og få enten ja eller nei på en søknad. Mange av disse vil få nei. Problemet er att de slippes ut i samfunnet før en vet hvem de er. Dette er en gammel diskusjon og folk må stemme på rett parti om de vil det skal forandres.

Kurs der en faktisk måtte opplyse om att en ikke kan voldta folk f.eks kom med innvadringsbølgen sist, og det sier noe om hvilke folk som kommer. Staten er i en skvis fordi de er nødt til å forholde seg til loven. Den Norske, men og de internasjonale forpliktesene de på ett eller annet tidspunkt har skrevet under på. Denne regjeringen har ikke skrevet under på det meste av det den er tvunget til å forholde seg til, det har sosialistiske regjeringer gjort de siste ti årene. Skulle man stoppet innvandring fra muslimske og Nord Afrikanske land som er de det er mest problemer med, måtte en si nei til asylinstitiuttet og ordningen med asyl i dag. Det er en gigantisk operasjon å forandre og det ville gjort att regjeringen fikk en tsunami av protester mot seg fra verden. De ville og risikere boikotter og straff fra EU og det er det de er mest redd for. Det kan få økonomiske konsekvenser.

Det er mye som må forandres skal en få landet rent og trygt. My er gjort av Listhaug og co. Tusener av kjeltringer er sendt ut av denne regjeringen, men de tunge ordningene kan kun forandres om nok Nordmenn stemmer på rette partier.

F.eks kan ikke FRP gjøre det de vil, så lenge de er i regjering med ett parti som er dobbelt så stort som dem.

Kjeld Rebell

20.05.2017 kl.16:37

Hei Maria,generellt et bra og viktig innlegg.

Et par korreksjoner vil være på sin plass og de er bra for deg også =)

Islam er ikke en religion, men en ideologi, nemlig muhammeds lære. Man har dratt et skinn av religion over dette med å dra inn Allah's navn, men profeten har aldri snakket med ham, men med en engel.

Det å kalle deg rasist fordi du er imot denne ideologien er helt håpløst.

Når noen kaller meg rasist på det samme grunnlaget så pleier jeg å spørre om de mener at nazistene også er en rase?? Det mener de selvfølgelig ikke og det samme gjelder islamister, de er heller ikke en rase, men en ideologi på linje med nazismen. Så enkelt =)

Ha en flott dag og keep up the good work =)

Dag Myhre

20.05.2017 kl.21:40

Hvorfor skal dere absolutt bruke ordet "religion" Hadde vi et problem med kristne gjenger som gikk rundt og voldtok tidligere? Kan dere ikke si det som det er: Det er Islam som er problemet. Ikke forsøk å slå andre religoner i hartkorn med Islam. Islam er i en vekkelsesfase og er i krig med de vantro.

20.05.2017 kl.23:37

Fra en kvinne med sølvskje i munnen !

Kenneth

21.05.2017 kl.12:17

Hei !

Problemet med denne økte voldtekten i europa,med sverige og tyskland spesiellt, er Islam. Det sier seg egentlig selv. For når grunnleggeren av Islam, profeten muhammed, som de ser på som den beste,fineste og den perfekte muslim, var den største pedofile, massemorder, jihadist voldtektsmannen av dem alle. I koranen, sira og hadith, står det over 90 ganger at alle muslimer (spesiellt menn) skal etterleve livet til til sin profet. Hvis ikke så er de ikke rettroende muslim. Muslimer skal ikke tenke selv, de skal adlyde blindt og gjøre som det er skrevet. Så egentlig så er det litt synd på de. For de fleste er jo født som muslim. De har ikke noe valg. For hvis de vil forlate Islam, så blir de utstøtt av familie og venner. Og i de fleste tillfeller straffet. Å drepe en som har forlatt islam i muslimske land, blir ikke straffet. Snarere tvert imot. Det er dødssynd å vende profeten/Allah ryggen.

Ser det er flere som kommenterer at vi nordmenn også voldtar. Og det er jo ikke noe nytt. Alt fra den vanlige mann i gata til katolske prester. Og nei, det har ikke noe med kristendommen å gjøre. Jesus hadde aldri oppfordret til slikt.

Men nå var det jo det økte problemet som kommer med innvandringen som skulle under lupen. Og da spesiellt denne politiske ideologien Islam som oppfordrer til voldtekt og drap av vi som ikke er muslimer. Muslimer voldtar helst de som ikke er muslimer. For de skal jo være "snille" mot sine egne. Og når vi her oppe i det naive idiotlandet Norge får disse "stakkarne" levert på døra, så blør hjertet hos mange av oss. Vi vil hjelpe. Vi nekter å tror at disse menneskene vil oss noe vondt, der de kommer fra krig og faenskap.

Og ja, de fleste muslimer ønsker fred og ro. Men Islam nekter dem det. De skal drive jihad mot oss andre. Profeten deres har sagt det.

Så konklusjonen blir jo at: med økt innvandring fra muslimske land, der det mest kommer muslimske menn i sin beste alder, så øker voldtektsstatistikken. De har med seg noe grusomt i baggasjen. En ødeleggende ideologi som vil ta knekken på alt det vi har sloss for i hundrevis av år. Likestilling mellom mann og kvinne, respekt for andre religioner, respekt for homofile, respekt for landets lover og demokrati.

Vi har desverrre mange folk i dette landet som ønsker dette velkommen. Sosialistene ! Er det noe som må stoppes, så er det de. De vil ha dette dødelige viruset inn i vårt land. Hvorfor ? Spør en.....

JævlaAper

05.07.2017 kl.10:34

De voldtar norske kvinner fordi norske kvinner aldri har lært å bruke hodet. For eksempel, en norsk kvinne er ute på byen, full og i fin fart. Hun møter en iraner, de prater sammen en stund og senere blir hun med han hjem på nachspiel. For henne er dette en vanlig fest, alt er normalt.

Det hun ikke forstår, er at i det øyeblikket hun sa "hei" til den iraneren så var hun allerede så godt som voldtatt. Det er planen hans, det er det eneste han har tenkt på. Det hun tror er et nachspiel er en felle, det eneste iraneren vil er å få henne inn i leiligheten så han løse døren, banke henne gul og blå og voldta henne hele nattten. Når hun sa ja til å bli med hjem til han, så sa hun "ja, voldta meg". Det var det iraneren hørte.

Desverre har norske kvinner levd så beskyttet i et så trygt land at de ikke aner hva folk er i stand til å gjøre. De er ekstremt naive og tror de kan bli med hvem som helst hvor som helst, fordi vi er jo i Norge og her er kvinner sterke og likestilte med menn. Også ligger de der da, på et gulv med blod i ansiktet og to pikker i hver hull. Fordi iraneren inviterte alle kompisene sine til en voldtektsfest. Det er en hard måte å lære på. Slik vil det være helt til norske kvinnner begynner å bruke hodet. Nei, dere kan ikke stole på folk, nei dere er ikke trygge og nei, dere klarer difinitivt ikke alt som menn klarer. For eksempel, jeg klarer å drepe iraneren og kompisene hans, istedet for å ligge på gulvet med pikk i munnen og rompa. slik kvinner ender opp med å gjøre. Begynn å bruk hodet så slipper dere å bli brukt. Gå rundt i den trygge feministboblen deres og dere er lam på vei til slaktebenken uansett hvor dere går.

KamalAkbariSkalStraffes

02.12.2017 kl.10:42

Kamal Akbari voldtok et norsk barn på et toalett, ble tatt og slapp så unna straff. Han får fortsatt NAV støtte, oppholdtillatelse og puter under armene.

Landets aviser ignorerer Kamal Akbari-saken. De venter på at den skal bli borte. De kaster et norskt barn til ulvene for å oppnå sitt eget multikulturelle mareritt. En 14 år gammel jente ble brutalt voldtatt på et møkkete toalett, gjerningmannen fikk ikke straff og våre aviser støtter gjerningsmannen.

Det er ekstremt viktig at flere skriver om denne saken. Overalt. Nå. Med engang. Den må belyses, den må løftes frem og vises frem til alle i Norge. En mann voldtok et barn i Norge og slapp unna. Straffen er fortsatt oppholdtillatelse og økonomisk stønad fra NAV. For å voldta en 14 åring! Man kan kun undre hva han hadde fått hvis han hadde drept henne. Nytt hus og bil og en hilsen fra den lokale ordføreren?

Skriv en ny kommentar