Slik får du drømmekroppen:)

Hei alle sammen.

Jeg synes det er så utrolig gøy og blogge og setter uendelige stor pris på alle som leser og lar seg inspirere og motivere av det jeg skriver. Tusen takk:)



Jeg vil sette opp et treningsprogram slik at du har mulighet til å nå dine mål og få den kroppen du drømmer om. Dette kan utføres neste hvor som helst, hjemme eller ute. Utrolig effektiv trening for hele kroppen. Jeg anbefaler ofte at dette burde gjøres på morgenen, slik at man er ferdig med det, om man har mulighet så stå opp 45 min før.

5 runder av underliggende: link til utførelse ligger på navnet på øvelsen.

10 Hallow rocks (Fantastisk god trening for mage og core)

15 air squats ( Fantastisk bra for rompe og forside lår, gå under 90 grader i bunnpossisjovn, frem med hoftene og knip rompen i topp posisjon)

10 push ups ( Fantastisk bra for armer og bryst, om du er svak i armer, gjør det på knærne)

10 jumping squats ( Fantastisk bra for rompe, lår og spenst)

20 mountain climb ( Fantastisk bra for mage og core)

20 revers lunges ( Fantastisk bra for rompe og bakside lår)

Det er fint at dere svetter litt, gjør øvelsene så effektivt som mulig med minst mulig pauser.



Om du er en av de som liker struktur så kan du godt gjøre denne økten 4 ganger i uken, da vil du raskt se resultater:)

Om du liker variasjon så kan du kjøre økten 2 ganger i uken og kombinere de andre dagene med styrke med vekt eller du kan kjøre Kardio med ro intervaller.

Da er det bare å sette igang folkens, lykke til:)

Klem Fra Maria 

 

 

9 kommentarer

Kjempefine øvelser. Vil bare nevne at du skrev 90%, der jeg tror du mente 90 grader :) Ha en fin kveld!

Maria Erken Høili

18.11.2015 kl.17:58

lovelyliller.com sunne oppskri: Det er korrekt;) skal rette det;) Tusen takk;)

Per Jensen

18.11.2015 kl.19:14

Skal vi se her, da setter jeg i gang, kuttet ut sukker, da er det bare å få oversatt de øvelsene til norsk så er jeg i gang, pøsj øpp vet jeg, men resten...........nja, sliter. Håper de virker på kællær å da. Ha en fortreffelig aften. :))))

Maria Erken Høili

18.11.2015 kl.19:28

Per Jensen: Linken til hvordan du utfører øvelsen ligger på navnet i øvelsene, Bare å klikke deg inn:) Klem Maria

Per Jensen

18.11.2015 kl.19:40

Åja, tusen takk. Har syklet i mange år, trent stort sett siden jeg kunne gå. Så ble jeg syk, helt satt ut, skal si kroppen faller fort, men en har jo et grunnlag, så en tenkte å starte med hjemmeøvelser. Styrketrening med vekt er ikke tema for øyeblikket, har trent styrkeløft en del og spilt amerikansk fotball i noen år før jeg tok sykkelen fatt. Nå skal jeg ta meg selv fatt , opp skal jeg. Tusen takk for at du svarte. Klem tilbake. :)

Maria Erken Høili

18.11.2015 kl.19:48

Per Jensen: Så flott, gleder meg til din fremgang:)

Marita-Susan

04.12.2015 kl.13:07

Supre tips og motivasjon!

Nå GLEDER jeg meg enda mer til å komme ordentlig igang igjen etter fødsel 🙌

Maria Erken Høili

04.12.2015 kl.13:25

Marita: ;) Lykke til;)

Lili

25.08.2017 kl.15:07

Hello Maria. My baby boy is 7 weeks, I am hoping my pelvic floor to feel much better in 12 weeks for starting training. My baby boy come to the world with the help of episiotomy and vacuum. I have lost my whole pregnancy weight. I am exclusively breastfeeding. I want to get back my flat belly, I know I can but I am feeling quite insecure because I got stretch marks. Any advise? Thanks so much, have a nice day.

Skriv en ny kommentar

hits